Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@06:24:47 GMT

مدیرکل صدا و سیمای کیش منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۵۰۱

مدیرکل صدا و سیمای کیش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، داود سیروس با حکم رئیس رسانه ملی و به پیشنهاد معاون امور استان‌ها به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش منصوب شد.

در حکم عبدالعلی علی عسکری خطاب به داود سیروس آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم امور استان‌ها و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بکارگیری روش‌های نوین و کارآمد بر مدیریت مرکز، اتخاذ تدابیر همسو با ویژگی‌ها و مقتضیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منطقه آزاد، تقویت یکپارچگی، وحدت و امنیت پایدار و توسعه ضریب نفوذ کمی و کیفی رسانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، توجه ویژه به حساسیت‌های فرهنگی و آداب و رسوم ملی و محلی در تولیدات،  اطلاع‌رسانی مناسب رخدادها و تحولات برای افزایش اعتماد عمومی و طراحی نظام کار آمد خودکفا، درآمدزا، صرفه‌جو و چابک به عنوان مطالبات مدیریت رسانه ملی از مدیریت کل مرکز کیش در این حکم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان صدا و سیما در خاتمه از خدمات محمدصادق کوثری در دوره تصدی مدیریت آن مرکز، تشکر و قدردانی کرده است.

آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید مرکز کیش صبح امروز ۲۳ اسفند در صدا و سیمای این مرکز برگزار شد.

کد خبر 5168522 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما جزیره کیش عبدالعلی علی عسکری تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها شبکه نمایش خانگی شبکه پنج سیما سریال ایرانی جایزه سینمایی رادیو صبا برنامه تلویزیونی سینمای مستند شبکه دو سیما هوشنگ میرزایی برنامه رادیویی مرکز کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: سگ‌های بلاصاحب به دغدغه مدیریت شهری اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، جواد چپردار با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و امکانات موجود، مدیریت سگ‌های بلاصاحب کرج را بسیار دشوار کرده است، اظهار کرد: معضل سگ‌های بلاصاحب و سرگردان تنها مختص کرج نیست و امروز به دغدغه مدیریت شهری در اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز نگهداری از این حیوانات در کرج و یک مرکز در فردیس فعال است که ظرفیت آنها قطعا پاسخگوی جمعیت سگ‌های بلاصاحب موجود نیست.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان ساماندهی کامل این سگ‌ها وجود ندارد و باید به سمت کاهش جمعیت آنها پیش برویم که سرعت دهی در عقیم سازی یکی از راهکارهای اثربخش است.

چپردار گفت: هم برای معضل سگ‌های بلاصاحب هم برای سگ گردانی در سطح شهر باید فکری اساسی کرد تا شاهد اتفاقات ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت درختانی که باید در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهر جابه جا شوند، گفت: محور برنامه ریزی‌ها بر جابه جایی درختان است و به هیچ وجه تصمیمی برای قطع حتی یک اصله وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»