Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:06:36 GMT

موافقت توخل برای جذب مهاجم بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۶۲۳

موافقت توخل برای جذب مهاجم بایرن مونیخ

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های اروپایی، مدیران تیم   فوتبال چلسی انگلیس بعد از موافقت توماس توخل، سرمربی این تیم درخواست خود را برای انتقال مهاجم نیمکت نشین بایرن مونیخ، یعنی کینگزلی کومان به این تیم انگلیسی برای بایرنی‌ها ارسال کرده اند.

درخواست تیم فوتبال چلسی برای جذب کومان شامل معاوضه این مهاجم فرانسوی با کریستین پولیسیچ، مهاجم نیمکت نشین تیم توخل است؛ چرا که از زمانی که هدایت آبی‌های لندن به مربی آلمانی این تیم رسیده، پولیسیچ تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و در این مدت نتوانسته است به ترکیب اصلی تیم توخل راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف دیگر نیز شرایط کومان در تیم بایرن مونیخ چندان خوب نیست و او نیز در تیم هانسی فلیک به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

۱۰ تصمیم بد داوران در تاریخ فوتبال جهان + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توماس توخل بایرن مونیخ آلمان چلسی انگلیس نیمکت نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

صحبت‌های دیروز توماس توخل باعث ایجاد شایعات جدیدی شده است

طرفداری | در حالی که گزینه‌های بایرن مونیخ برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، به نظر نمی‌رسد احتمال ماندن توماس توخل در این باشگاه دیگر به صورت کامل منتفی نیست.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ توماس توخل می‌تواند تصور کند پس از این فصل نیز در بایرن مونیخ بماند. هر چند باشگاه تاکنون هیچ صحبتی در این‌باره با او نداشته اما مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی باواریایی‌ها نیز می‌توانند ادامه یافتن همکاری‌شان با این سرمربی را متصور شوند.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد

در هر حال برای اولین‌بار، گزینه ماندن توخل دیگر به صورت 100 درصد توسط هیئت مدیره نادیده گرفته نمی‌شود. همچنین برخی بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر نیز در صحبت‌های داخلی از توخل حمایت کرده‌اند.

با این حال برای ماندن توخل باید تکلیف چیزهای زیادی مشخص شود و وضعیت بسیار پیچیده است. اتفاقات زیادی رخ داده که از جمله آن‌ها می‌تواند به صحبت‌های اولی هونس و اتهاماتش به توخل اشاره کرد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اشتوتگارت، درها را باز کرد و باید دید آیا مدیران بایرن نیز به او نزدیک می‌شوند یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ