Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بارش شدید برف از شامگاه گذشته تا کنون در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان در شهرستان شاهرود و میامی به خصوص شاهرود- آزاد شهر و شاهرود- توسکستان باعث مشکلاتی از جمله لغزندگی و کاهش دید شد، تاکید کرد: از ابتدای بامداد شنبه به دلیل این حجم بارش‌ها دستور انسداد داده شد تا از ورود بیشتر مردم به محور و گرفتاری در برف و کولاک جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شش نفر از سمت خوش ییلاق در لحظات آخر با اینکه شرایط بسیار وخیمی داشتند، نجات و در راهدارخانه اسکان داده شدند، تاکید کرد: خوشبختانه ماشین دیگری در مسیر باقی نماند و نیاز به امدادرسانی به دیگران احساس نشد.

مدیرکل راهداری شرق استان سمنان با بیان اینکه مسیر اصلی علی رغم اینکه بارش داشته‌ایم خوشبختانه باز هستند، تاکید کرد: تنها مسیر مسدود خوش ییلاق و در محدوده پیچ جنگل ابر است که به دلیل کولاک شدید عملیات بازگشایی متوقف شد که در اسرع وقت این مسیر نیز بازگشایی می‌شود.

عمیدی با بیان اینکه شرایط در کالپوش نیز با توجه به بارش و کولاک مشابه شاهرود بوده است، گفت: مسیرهای منتهی به روستاهای کالپوش باز است اما مدام به دلیل وزش شدید کولاک انسدادهای مقطعی پیش می‌آید که عوامل راهداری به سرعت آن را باز می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ خودرو در محدوده محور کمربندی دامغان از شب قبل گرفتار کولاک شدید شدند که ما در مجموعه راه و شهرسازی شرق استان نیز به کمک این شهرستان شتافتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: مسدودی جاده سبزوار شاهرود به دلیل توقف تعداد بسیار زیاد خودرو در مسیر بود که خوشبختانه با بازگشایی کمربندی دامغان و تردد روان‌تر در این محورها این مسیر نیز بازگشایی شده است اما از مردم درخواست داریم در صورتی که کار ضروری ندارند از مسافرت تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

کد خبر 5168552

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت راهها ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر آمار کرونا بارش برف عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج اردبیل ایلام شرق استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی