Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:42:40 GMT

جذب بیش از 21 هزار مشترک جدید گاز در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۸۸۱

جذب بیش از 21 هزار مشترک جدید گاز در لرستان

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از جذب بیش از 21 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در سال 99 در این استان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی گفت: با وجود موقعیت کوهستانی و سخت‌گذر بودن مسیر بیشتر پروژه‌های گازرسانی در استان لرستان، امسال براساس برنامه‌ریزی مدون، پروژه‌های گازرسانی متعددی به انجام رسید که نتیجه آن، بهره‌مندی مشترکان جدید در شهرها و روستاهای استان از گاز طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه گازرسانی سبب افزایش رفاه و توسعه در اقصی نقاط استان می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از 21 هزار مشترک جدید در استان لرستان جذب شده که 16200 مشترک در شهرها و 4800 مشترک روستاها بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: هم‌اکنون در استان لرستان بیش از 562 هزار مشترک از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد، 409 هزار مشترک در شهرها و 152 هزار و 800 مشترک در روستاها هستند و ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان 99.9 درصد و در بخش روستایی 91.2 درصد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان لرستان هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تخصیص بودجه و اعتبار ساری با توجه به جمعیت شناوری در ایام سال جوابگو نیست و برای گرفتن حقش نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با اشاره به تلاش امور عمرانی استانداری برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید مازندران توجه بیشتری به پروژه‌های عمرانی و حوزه شهری مرکز استان شود.

وی با بیان اینکه ساری با توجه به جمعیت شناوری که در ایام سال دارد، باید در بحث تخصیص بودجه و اعتبار مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا به حق خود برسد، افزود: تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها سبب تحکیم انقلاب و افزایش نقش نظارتی مردم بر شهرداری‌ها شده است.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه شوراها بعد از گذشت ۲۵ سال به دوران بلوغ خود رسیده و ثمرات خوبی داشته است، اظهار داشت: البته کاستی‌ها و ضعف‌هایی هم دارند که باید بعد از بررسی‌های دقیق مرتفع شود.

شعبانی ادامه داد: امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از طرف مقام معظم رهبری معرفی شده که شورای اسلامی شهرها و روستاها با توجه به اینکه با مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند، برای تحقق این امر می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

کد خبر 748546

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز