Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رمضان زاده، مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت دوندگان اظهار کرد:  با توجه به این که در فصل زمستان قرار داریم، بیشتر ورزشکاران  هم در حال تمرین کردن هستند و بدن‌های آن‌ها مقداری سنگین است؛ به همین  علت  در مسابقات اخیر رکورد‌های قابل قبولی به جز چند نفر به ثبت نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: مسابقات داخل سالن دو و میدانی از لحاظ کیفیتی  بد نبود. با وجود این که شاگردم آسیب دیدگی داشت، اما به احترام فدراسیون دو و میدانی تصمیم گرفتیم در مسابقات حضور پیدا کنیم. به هر حال  رکورد شاگردم در مسابقات بد نبود. با  توجه به این که  مسابقات خاصی در این مدت برگزار نشده بود، دوندگان با حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور محک جدی خوردند. از طرف فدراسیون هم پیشنهاد خاصی به من داده نشده است، اما باز هم در حال فعالیت روزمره خودم هستم.

رمضان زاده گفت:  برخی از مربیان در دو و میدانی  تمام عمر خود را صرف خدمت خالصانه به این رشته ورزشی کرده‌اند، اما باز هم از آن‌ها  در پست‌های مناسب استفاده نمی‌کنند. اگر ما مربیان دارای ورزشکاری نباشیم، همین موضوع باعث می‌شود فدراسیون دو و میدانی  به ندرت از ما یاد کند. با وجودی که حقوقی دریافت نمی‌کنیم و امکانات هم چندان مناسب نیست، اما باز هم برای عشق و علاقه خودم کار می‌کنم.

مربی دو و میدانی خاطر نشان کرد: من قصد دارم  به دو و میدانی کشورم خدمت کنم تا نقشی در جهت پیشبرد این رشته  ورزشی در آینده ایفا کرده باشم. یک مربی ورزشکاری را از ابتدای کار زیر نظر گرفته و او را تا المپیک می رساند، اما باز هم در کشور ما چندان به این مربی اهمیت داده نمی‌شود. متاسفانه در کشور ما مربیان همیشه جزء قشر ضعیف بدنه ورزش هستند و همیشه شرایط باعث می‌شود تا آن‌ها از فعالیت در رشته‌ای که به آن علاقه‌مند هستند، دلسرد شوند. به نظرم  اگر برای مربیان ارزش قائل شوند، بی شک دو و میدانی ما یک تکان جدی خواهد خورد.

بیشتر بخوانید

قهرمانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات داخل سالن دو و میدانی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مربی دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی دو و میدانی اما باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است