Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری ارا شهردار خرم دره گفت:از کلیه مسولین شهرستان که دراین مراسمات شرکت نمودند نهایت تشکروقدر دانی را دارم. یکی از موضوعات که پیگیر بودیم ومیخواستیم درخدمت همه عزیران باشیم گزارش ازروند۳۰ ماهه نمود ما در حوزه های مختلف شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ایین کلنگ زنی پارک ولایت ، افتتاح پروژه های جاده سلامت وبهره برادری از اسفالت ریزی خیابان خلیج فارس شهرستان خرم دره باحضورامام جمعه محترم شهرستان حضرت حجت السلام زاهدی پور"فرماندارمحمدی"غلامرضا  کلانتری ریس شورای شهر"حاج علیرضا امینی نایب ریس شورای شهر"شهردار نوری ارا واقشار مختلف شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری ارا شهردار خرم دره گفت:از کلیه مسولین شهرستان که دراین مراسمات شرکت نمودند نهایت تشکروقدر دانی را دارم. یکی از موضوعات که پیگیر بودیم ومیخواستیم درخدمت همه عزیران باشیم گزارش ازروند۳۰ ماهه نمود ما در حوزه های مختلف شهرداری است.  سعی کردیم درطول این ۳۰ ماهه در اولویت ظریفت هاکه دراختیارمابود و مطالبات و مشکلات مردم بود یکی یکی ازپیش رو برداریم.

این مقام مسول خاطر نشان کرد: افتتاح و بهره برداری احداث جاده سلامت  مکان مناسب در جهت پرکردن اوقات و فراغت شهروندان را نداشتیم ویکی از گلایه هایی که مردم عزیز شهر داشتندهمین بود. پروژه ای که امروزه به بهره برداری خواهدرسید به مساحت ۴هزارمتربالغ براعتباریک ملیارد ۲۰۰ ملیون تومان ازمنابع داخل شهرداری ازمنابع مالی میباشد.

مادرحوزه پیاده رو سازی بیش از۱۰ نقطه شهر۴۰ هزارمترمربع پیاده رو و۹۰ کلیومترجدول گزاری داشتیم . در حوزه فرهنگی تمام شرح وظایف برای شهرداری دیده شده سعی کردیم جامعه عمل بپوشانیم .

در ادامه امام جمعه خرم دره حجت السلام زاهدی پور افزود :از همه مسولین شهرستان که در این مراسم حضورگرم دارند نهایت  تشکروقدر دانی را دارم . این پروژه که الحمدالله در این هفته افتتاح و کلنگ زنی می شود انشاللله گامی درجهت ابادانی شهرستان باشد.

وی در ادامه افزود:عیدبزرگ مبعث را گرامی میداریم  واین عید را به همه شماسروان تبریک می گویم. دررابطه بافضای شهر تجملات کم باشد و  فقط سطح شهرستان یک مقدار زیباسازی انجام شود تا شهرستان از یک نواخت بودن خارج شود۰

 در ادامه غلامرضا کلانتری ریس شورای شهرستان گفت :  شهردارمحترم در مورد پیاده رو سازی توضیحات کامل را مطرح نمودند وبنده درمورد پارک عرض کنم که با توجه به مطالبه اصلی مردم شریف خرم دره مجموعه  پارک وفضای سبز از ابتدای دوره پنجم شورای شهر دوستان پیگیر بحث مجموعه پارک بودند.  الان مجموعه ای که کلنگ زنی میشود  در غالب پنج هکتاراست که انشالله به عنوان یکی از پروژه های ماندگار شورای شهردر دوره پنجم خواهدبود میتواند تبدیل به یک پتانسیل ارزشمند شود. 

فاطمه منصوری سلامی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس جاده سلامت شهرداری خرم دره ایین کلنگ زنی پارک ولایت افتتاح پروژه های شورای شهر کلنگ زنی خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود