Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حاتمی امروز به باشگاه استقلال مراجعه کرده بود

فرزاد حاتمی مهاجم سابق استقلال درباره دریافت مطالباتش از این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، فرزاد حاتمی درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات خود از باشگاه استقلال گفت:

از سال ۹۱ صد میلیون تومان طلب من از باشگاه استقلال باقی مانده است. یک سال در این تیم بودم که ۱۵ گل به ثمر رساندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان هم بالا آمدیم. به حرمت هواداران در آن زمان از استقلال و پرسپولیس شکایت نکردم، اما یکی دو سال شکایت کردم که پرسپولیس با من تسویه کرد، اما استقلال این کار را انجام نداد.

حاتمی افزود:

ترجمه شکایت خود را به مددی نشان دادم. البته قبل از آن بحث شکایت خود را به نورشرق گفتم که به من گفت به مددی نشان بده که این کار را انجام دادم تا بی‌حرمتی نشود. به مددی هم گفتم طلب مرا بدهید تا بحث به خارج از کشور نرود، اما نمی‌دانم چگونه بگویم مسئولیت پذیری آقایان صفر است. مددی گفت برو پول نداریم. قطعا به AFC شکایت می ‌کنم.

مهاجم تیم پیکان تصریح کرد:

اکنون جلوی نقل و انتقالات استقلال را گرفته ‌اند، اما متاسفانه با لابی ‌بازی این موضوع حل می‌ شود. ۳۰۰ میلیون هم از پارس جنوبی طلب دارم و باید کسی جلوی بی قانونی بایستد. عزیزی خادم هم آمده است. نورشرق نمی ‌تواند یک تنه جلوی باشگاه‌ ها بایستد و یک مقام بالاتر از وی زنگ می ‌زند تا اجازه نقل و انتقالات را بدهد.

حاتمی ادامه داد:

بی قانونی همه جا را گرفته و باید عزیزی خادم به آن مسائل رسیدگی کند. ۹ سال است طلب من بازیکن از یک تیم مانده است. در آن زمان می ‌توانستم کاری با پولم انجام بدهم، اما اکنون نمی‌ توانم یک دوچرخه بخرم.

حاتمی درباره درخواست خود از تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال با توجه به فعالیت تیم‌های بدهکار در نقل و انتقالات گفت:

رای من علیه باشگاه استقلال دو سال قبل و در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ صادر شده است. چگونه با وجود طلب من مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شده است؟ من این موضوع را پیوست کرده و به AFC می ‌فرستم تا مشخص شود چگونه با وجود طلبم برای استقلال مجوز حرفه‌ای صادر می ‌شود؟

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد:

باشگاه ‌ها به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فشار می ‌آورند. تیم ‌ها دولتی هستند و اگر خصوصی باشند کسی نمی ‌تواند برای نقل و انتقالات شان به نورشرق فشار بیارود. ۲۰۰ میلیون هم از سال ۹۳ و زمانیکه با پرسپولیس نایب قهرمان شدیم طلب داشتم که شکوری و سمیعی بخشی از آن را پرداخت کردند و به توافق رسیدیم. دوست نداشتم برای طلب خود داخل باشگاه استقلال بروم، اما ۱۰ سال گذشته است. مددی خودش در باشگاه نبود، اما گفتند هیچ اشکالی ندارد. برو شکایت کن.

حاتمی افزود:

انگار نه انگار به عنوان مدیرعامل استقلال باید به این موضوع رسیدگی کند. اگر فوتبالی ‌ها را بالای سر کار می‌آوردند این بلا سر ما نمی‌آمد و فدراسیون درست عمل می‌کرد، اما متاسفانه هر زمان با لابی گری کار استقلال و پرسپولیس درست می‌شود. ۳۰۰ میلیون علیه پارس جنوبی رای دارم، اما رضائیان مدیرعامل این باشگاه عضو هیات رئیسه فدراسیون است. اطمینان دارم اجازه نمی‌دهم کارم را در فدراسیون انجام بدهم.

حاتمی ادامه داد:

این باشگاه به دلیل طلب من از نقل و انتقالات محروم است. مطمئن باشید همین نیم فصل بازیکن می‌ گیرد، اما نگیرد هم در خرداد بازیکن جذب می‌ کند، اما رای من به دلیل بی قانونی همچنان باقی ماند. از ۱۶ سالگی ام تا اکنون که حدود ۴۰ سالم است این بی قانونی وجود دارد.

اخبار داغ 

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ معترضان را با تهدید داد جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر | یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقالات فرزاد حاتمی بی قانونی طلب من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط یکی از اعضای شورای شهر و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز اموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.   تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی به وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.   وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.   وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر