Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در پویش مردمی "برکت خورشید" مشارکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک به همراه مجید مجیدی کارگردان مشهور کشور از دبستان خیریه کودکان کار صبح رویش در منطقه شهید هرندی بازدید و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، هدایای بانک را به مسئولان این مدرسه اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این بازدید گفت: این پویش با هدف فراهم کردن زمینه آموزش رایگان کودکان کار راه اندازی شده است و اگر الگوی آموزشی مدارس خیریه کودکان کار صبح رویش در مجموعه نظام آموزشی کشور پیاده سازی شود، می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران علاوه بر مشارکت در این پویش، با تأسیس مدرسه در مناطق محروم، اهدای تبلت و وسایل آموزشی تلاش می کند بستر آموزش رایگان برای دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم را فراهم کند.

گفتنی است، مدارس خیریه کودکان کار صبح رویش دارای 7 مرکز آموزشی در منطقه 12 و یک خانه کودک در منطقه 15 تهران است و بخشی از فیلم "خورشید" مجید مجیدی که با موضوع کودکان کار و با بهره برداری از فضای آموزشی و نقش آفرینی کودکان این مدارس ساخته شده است، به زودی اکران می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003Fdb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا