Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:56:46 GMT

ثبت نام خسرو دانشجو در ششمین دوره انتخابات شوراها

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۲۳۸۲

ثبت نام خسرو دانشجو در ششمین دوره انتخابات شوراها

خسرو دانشجو عضو پیشین شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران در ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کرد.

به گزارش ایسنا، خسرو دانشجو از اعضای اسبق شورای شهر تهران در دوره های دوم و سوم پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: "با شورای وحدت و ائتلاف ارتباط دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم مرا در لیست بگذارد و افتخار همکاری پیدا کنم بنای حضور در انتخابات را دارم. اگر نه حسب این که قائل به این هستم که فعالیت هایی که در شورای شهر تهران باید انجام شود نیاز به عقبه ای دارد که باید پشتیبان فعالیت ها باشد و باید با یکدیگر هماهنگ باشند."

وی افزود: "دوران شورای دوم که با پرچم آبادگران وارد شورای شهر تهران شدیم خاطرات شیرینی را از آن دوران در ذهنم تداعی می کند. اگر چنین الگو و مدلی به یاری خداوند شکل بگیرد و چنین شورای هماهنگی با هم وارد شورای شهر تهران شوند فکر می کنم که در مرحله اول برکاتی شامل حال خودشان خواهد شد و در مرحله بعد فعالیت آنها برای مجموعه شهر تهران برکاتی را به همراه خواهد داشت."

دانشجو در پاسخ به سوالی درباره عملکرد شورای شهر تهران در دوره پنجم گفت: "با توجه به این که رشته تحصیلی من معماری و شهرسازی است و ۱۱ سال سابقه عضویت در شورا را دارم به صورت تخصصی درگیر این مفاهیم هستم؛ لذا فعالیت عمده ای از مجموعه شورای شهر تهران در دوره پنجم ندیدم. از شهرداری نیز فعالیتی ندیدم که بگویم فعالیت درخوری انجام شده است. آنچه دیدم تصور می کنم که بیشتر این بود که خودشان هم دوست داشتند در آرامش و سکوت پیش بروند و به نظر نمی آید با برنامه محکم و متقنی آمده بودند تا آن برنامه را دنبال کنند."

وی ادامه داد: "من معلم و عضو هیات علمی دانشگاه هستم دانشجو زمانی که برگه ای را ارائه می دهد امکان ارزیابی آن وجود دارد وقتی برگه ای ارائه نمی شود چه چیز را می خواهیم ارزیابی کنیم؛ لذا اکنون در مورد شورای دوره پنجم برگه و کارکردی نیست؛ لذا چه چیز را می توان ارزیابی کرد."

دانشجو در خصوص علت ثبت نام حضوری خود در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیز گفت:" ۴-۵ بار برای ثبت نام غیر حضور تلاش کردم اما با اِرور سیستم مواجه شدم  و در این جا نیز خود دوستان اعلام کردند که امروز سیستم آنها با مشکلی مواجه شده است."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شورای ششم ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران شهر تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

سید مهدی سیدین نیا افزود:  برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه ها‌ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

او گفت:: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

 این دوره‌ها مطابقش شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها