Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب‌سایت حمایت مالی از ساخت خانه ووشو بشاگرد با حضورنماینده مردم محترم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، وب‌سایت کمک به ساخت خانه «ووشو برای امید» بشاگرد فدراسیون ووشو راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب‌سایت مذکور در راستای آن طراحی شده که مردم ورزش دوست، خیر و خانواده بزرگ ووشوی ایران بتوانند با ورود به آن، از پروژه ساخت خانه ووشو در بشاگرد حمایت کنند.

بشاگرد منطقه‌ای دور افتاده در استان هرمزگان است که شامل ده‌ها روستا به مرکزیت سردشت است. یکی از بخش‌هایی که در بشاگرد مورد توجه و پیگیری قرار گرفته و تلاش شده که اقدامات موثری درخصوص آن انجام شود، موضوع ورزش است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بشاگرد سرشار از استعدادهای ورزشی بوده، اما کمبود امکانات این استعدادها را با مشکلات حادی روبه رو کرده است. اواسط دی ماه سال جاری بود که امیرصدیقی رئیس فدراسیون به همراه حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون در منطقه بشاگرد حضور یافتند و همان جا قول دادند با حمایت مردم، به ساخت ووشو برای امید بشاگرد کمک کنند.

انتصاب رئیس کمیته بازاریابی و تبلیغات فدراسیون ووشو

 

در این راستا نیز امروز (شنبه) با حضور حسین رئیسی، نماینده مردم محترم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، امیرصدیقی رئیس و حسن اوجاقی نایب رئیس فدراسیون ووشو از وب‌سایت حمایت از این پروژه رونمایی شد.

علاقمندان میتوانند با مراجعه به لینک http://donation.iranwushufed.ir/ در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو فدراسیون ووشو ساخت خانه وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان