Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گروه نظارت و یک ایستگاه تلویزیونی اعلام کرد: پلیس روسیه حدود ۱۵۰ نفر را امروز شنبه در نشست سیاست‌مداران مستقل و اپوزیسیون در مسکو دستگیر و آن‌ها را به داشتن ارتباط با یک "سازمان نامطلوب" متهم کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، این دستگیری‌ها در بحبوحه سرکوب احساسات ضدکرملین به دنبال دستگیری و حبس الکسی ناوالنی، سیاست‌مدار اپوزیسیون انجام می‌شود که در ژانویه پس از بهبود از مسمومیت عامل اعصاب در سیبری، به روسیه بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"آندری پیووارف"، برگزارکننده رویداد و مدیر اجرایی‌ Open Russia، گروه مستقر در انگلیس تأسیس شده توسط "میخائیل خودورکوفسکی"، سرمایه‌دار سابق تبعیدی نفت و منتقد کرملین، به ایستگاه رادیویی "اکو مسکو" گفت: این مجمع که برای روزهای شنبه و یکشنبه برنامه‌ریزی شده بود، گردهمایی معاونین شهرداری از سراسر روسیه بوده است.

ویدئوهای پخش شده از TV Rain و خبرگزاری‌های روسیه نشان داد همزمان با آغاز مجمع، پلیس وارد ساختمان شده و شروع به دستگیری شرکت‌کنندگان می‌کند و آن‌ها را به سمت ون‌هایی می‌برد که بیرون سالن منتظر هستند.

OVD-Info که بر دستگیری معترضان و فعالان سیاسی نظارت دارد، فهرستی از بیش از ۱۵۰ نفر منتشر کرد که می‌گوید دستگیر شده‌اند.

طبق گزارش TV Rain، پلیس اعلام کرد تمامی شرکت‌کنندگان به خاطر فعالیت‌های یک سازمان نامطلوب دستگیر شده‌اند.

Open Russia یا "روسیه باز"، یکی از ۳۰ گروهی است مسکو به آن لقب نامطلوب داده و تحت قانون مصوب سال ۲۰۱۵، ممنوع کرده است.

مدافعان حقوقی می‌گویند فوانین مربوط به سازمان‌های نامطلوب و عوامل خارجی می‌تواند برای تحت فشار و هدف قرار دادن اعضای جامعه مدنی مورد استفاده قرار گیرد. روسیه منکر این است و می‌گوید قوانین برای حفاظت از امنیت ملی این کشور در برابر مداخله خارجی، مورد نیاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز روسیه پیشتاز شد

نرخ یورو در بورس مسکو برای اولین بار از ۳ آوریل به زیر ۹۹ روبل سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، همانطور که داده‌های مبادلات ارزی روسیه نشان می‌دهد، نرخ تبدیل یورو به روبل در بورس مسکو برای اولین بار از سوم آوریل به زیر ۹۹ روبل سقوط کرد.

از ساعت ۱۰و ۱۹ دقیقه صبح به وقت مسکو، یورو با ۰.۶۵ درصد کاهش به ۹۸.۹۴ روبل رسید.

تا ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه صبح به وقت مسکو، نرخ یورو به ۹۸.۹۹ روبل رسید.

به نقل از بیزنس، در همین حال، نرخ دلار به روبل با ۰.۶۱ درصد کاهش به ۹۲.۵۶ روبل رسید، نرخ یوان نیز حدود ۱۲.۷۲۶ روبل  بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • ارز روسیه پیشتاز شد