Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند روایی «یکی از میان چند» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی از ۲۳ اسفند از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند روایی «یکی از میان چند» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی از شنبه ۲۳ اسفند ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مستند سه قسمتی که پخش آن از شنبه آغاز می‌شود، روایتی از ساخت و عرضه واکسن‌های کرونا در جهان و حواشی و رویداد‌های مرتبط با تزریق این واکسن‌ها است.

مستند «یکی از میان چند» همچنین با مقایسه انواع روش‌های تولید واکسن، مزایا و معایب این روش‌ها را به لحاظ علمی بررسی می‌کند. این مستند همچنین به ساخت واکسن‌های ایرانی کرونا و سابقه ایران در تولید و عرضه جهانی واکسن و نیز اهمیت ساخت و مصرف داخلی واکسن در شرایط کنونی می‌پردازد.

مستند «یکی از میان چند» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه پنج سیما واکسن کرونا ساخت واکسن کرونا مستند بیماری کرونا شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت