Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:03:51 GMT

ناهماهنگی برای حضور فرشاد فرجی در باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۰۲۴

فرشاد فرجی که قرار بود امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شود، به واسطه برخی ناهماهنگی ها احتمالا حضور در باشگاه را به فردا منتقل خواهد کرد

فرشاد فرجی ممکن است فردا به باشگاه پرسپولیس برود.

به گزارش طرفداری، قرار بود فرشاد فرجی امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده و با سرخ پوشان قرارداد امضا کند تا جایی که باشگاه پرسپولیس هماهنگی های لازم را انجام داد تا پروسه ثبت قرارداد این بازیکن و همین طور نشست خبری اش بعد از حضور او در باشگاه پرسپولیس به صورت زنده از اینستاگرام باشگاه پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آخرین خبرها حاکی از آن است که برخی ناهماهنگی های به وجود آمده این احتمال را به وجود آورده که فرجی امروز به باشگاه نرفته و حضورش را به فردا موکول کند.

دلیل اصلی این موضوع نیز واریز نشدن پول رضایت نامه فرجی است. فرجی مبلغ 2 میلیارد تومان را شخصا به حساب باشگاه پدیده واریز کرده و امیدوار بود تا عصر امروز این مبلغ به حساب این باشگاه بنشیند اما آخرین استعلام های فرجی نشان داد هنوز این مبلغ به حساب پدیده ننشسته است. از این رو به احتمال زیاد فرجی فردا در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده و کار قراردادش را یکسره می کند.

اخبار داغ 

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ معترضان را با تهدید داد جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر | یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد