Web Analytics Made Easy - Statcounter

داروهای کمیاب از داروخانه دکتری در تهران کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از 60 هزار عدد داروی کمیاب قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش رکنا ،  سرهنگ "نادر مرادی" اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه داروخانه ای اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی قاچاق در انبار خود کرده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع مشخص شد متصدی یک داروخانه با اجاره یک واحد مسکونی روبه روی واحد صنفی خود اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی قاچاق و غیر مجاز کرده و آنها را به قیمت های گزاف به مشتریان خود می فروشد.

کشف داروهای کمیاب در داروخانه ای در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: پس از تایید صحت خبر و اخذ مجوز قضائی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ به همراه کارشناسان اداره غذا و دارو به محل مورد نظر در حوالی خیابان "توانیر" اعزام که در بازرسی از این انبار موفق به کشف60 هزار و 302 عدد داروی قاچاق شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان اداره غذا و دارو، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی، شد؛ گفتنی است، براساس دستور قضائی، داروخانه و انبار مذکور نیز پلمب شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا داروی کمیاب داروخانه داروی قاچاق اخبار حوادث دارو داروخانه داروی کمیاب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس قتل ایران قیمت سهام عدالت بورس خانواده جنایت خودکشی نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران