Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:41:23 GMT

رسمی؛ احسان حاج‌صفی به سپاهان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۰۴۸

رسمی؛ احسان حاج‌صفی به سپاهان پیوست

ستاره سابق تراکتور به توافق نهایی با باشگاه سپاهان رسیده و در آستانه امضای قرارداد است.

 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برخلاف تمام نقل و انتقالات اخیر، در زمستان امسال هیچ سر و صدایی نداشته و بازیکن جدیدی جذب نکرده، اما ممکن است اولین و آخرین خریدشان یک خرید جذاب و مهم‌ترین خرید نیم‌فصل بین تمام باشگاه‌ها لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاج‌صفی که دو سال و نیم پس از حضور در تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پس از توافق با مالک باشگاه تبریزی قراردادش را فسخ کرد، امروز پای مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان نشسته و در آستانه سومین حضور در جمع طلایی پوشان اصفهان است.

کاپیتان تیم ملی در شرایطی به توافق نهایی با مسؤولان سپاهان رسیده که پیشنهاد جدی استقلال و گل‌گهر را نیز دارد ولی مطابق انتظار و علاقه‌اش به این باشگاه و اصفهان، به احتمال فراوان سپاهانی خواهد شد.

 

 

او که یکی از کم‌نوسان‌ترین بازیکنان سالیان اخیر فوتبال ایران بوده و عملکرد خوبی در رده باشگاهی و ملی داشته، یک قدم تا امضای قرارداد با سپاهان فاصله دارد و اگر شرایط را مساعد ببیند، انتقالش را رسمی می‌کند تا پس از سه سال و نیم با پیراهن زرد رنگ و بازوبند کاپیتانی به میدان برود.

باشگاه سپاهان به توافق نهایی با احسان حاج‌صفی رسیده و فقط امضای نهایی بین طرفین باقی مانده که اگر این بازیکن با شرایط موجود و قرارداد دو سال و نیمه‌ای که برای او در نظر گرفته شده موافقت کند، مهم‌ترین جابجایی نقل و انتقالات زمستانی اتفاق می‌افتد.

احسان حاج صفی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان حاج صفی تراکتور حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • خبر فوری: “کِی و چی” سفیر رسمی “کوینکس” شد
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان