Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:23:13 GMT

عکسچاپ، تحقق رویایی از کودکی به واقعیت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۲۷۸

عکسچاپ، تحقق رویایی از کودکی به واقعیت

عیدی دادن یکی از رسم هایی است که از گذشته در فرهنگ ما وجود داشته است. در ایام نوروز کوچکترها برای دیدار و تبریک عید به محضر بزرگترها می رفتند. برای بعضی از افراد شگون عیدی و دشت کردن از دست عیدی دهنده اهمیت داشت که به نظر می رسد در سالهای اخیر این رسم تا حدودی کمرنگ شده است. در کشور ما مردم به مناسبت هایی چون عید، موفقیت، مسافرت، تولد و ازدواج به یکدیگر هدیه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هدایایی که به عنوان عیدی بین مردم رد و بدل می شود از اهمیت بیشتری برخوردار است. عیدی دادن، بسته به نوع جوامع (سنتی و مدرن) متفاوت است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام عکسچاپ، در جوامع مدرن بیشتر خانواده ها تمایل دارند به عنوان عیدی ”پول“ هدیه دهند. امروزه عیدیها بیشتر به صورت نقدی و اسکناس است به طوری که در روزهای پایانی سال مراجعان بانک ها بیشتر خواهان اسکناس های نو هستند. نوروز به عنوان پدیده ای فرهنگی در سرزمین ما ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر مناسبت ها متمایز و ممتاز می کند، از جمله این پدیده ها رسم و آداب عیدی دادن و عیدی گرفتن است. خرید عیدی نوروز با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین کارهای زمان نزدیکی به سال جدید و عید نوروز است. در جوامع امروزی یکی از بهترین هدیه برای عید ، خرید لباس و تیشرت است که با توجه به شناختی که از طرف مقابلمان داریم هم از ارزش خوبی برخوردار است و هم قابل استفاده در موقعیت های متفاوت است. چیزی که باید قابل توجه باشد، انتخاب لباس با سلیقه هدیه گیرنده است. اگر راهی وجود داشته باشد که امکان چاپ طرح دلخواهمان روی تیشرت مورد نظر ما را فراهم کند، یکی از بهترین و جذاب ترین هدایای عید محسوب می شود.

 از این روش می توان برای عیدی دادن به نزدیکترین دوستانمان هم استفاده کنیم. چاپ عکس دو نفره، عکس تولد بچگی، عکس فارغ التحصیلی، همه و همه باعث طراحی هدیه خاطره انگیز برایمان می شود. طرحی با رنگهای متفاوت از لحظه لحظه های زندگی که تداعی کننده خاطرات دور و نزدیک است. یکی از ویژگی های این هدیه این است که می توان طرح مورد نظر رای بر روی هر نوع لباسی با هر سایزی چاپ کرد که دیگر مشکل تهیه عیدی برای کودکان هم وجود نداشته باشد. بچه ها با دیدن طرح ها و شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان به وجد آمده و متوجه اهمیت بزرگترها به علایق شان می شوند. دیدن عکس ابر قهرمان های شخصیت های کارتونی روی لباسی که به تن دارند، حس قهرمان بودن را به آنها منتقل می کند و شروع سال جدید را با حس خاطره انگیزی انجام می دهند. چاپ تیشرت از جدیدترین روشهای دنیای امروزی برای تداعی خاطرات برای همه سنین و هر نوع جنسیتی است و شاید برخلاف مابقی هدایا در عید، کمترین تمایز را بین افراد قائل می شود. در بسیاری از موارد حتی می توان مدل لباس را خود شخص انتخاب کند و با طرحی که مد نظر دارد به افرادی که در این حرفه تخصص و فعالیت دارند بسپارد. این می تواند یکی از بارزترین ویژگی های این نوع هدیه باشد، چیزی که در گذشته ای نه چندان دور حتی تصورش هم محال بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عیدی دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی