Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:14:23 GMT

طوفان مشکل حادی برای تخت جمشید ایجاد نکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۳۳۹

طوفان مشکل حادی برای تخت جمشید ایجاد نکرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید فدایی مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید، بیان کرد: پس از وقوع طوفان و بازدیدهایی که از مجموعه جهانی تخت جمشید  مشخص شد طوفان خسارتی به این مجموع وارد نکرده است و تنها دو درخت خشک شده در جنگل پردیس دچار شکستگی شده‌اند.

او، تصریح کرد: مشکلاتی که طوفان برای مجموعه تخت جمشید ایجاد کرده  شامل ایجاد کثیفی مجموعه است و باید نظافت در این مجموعه از سوی نیروهای خدماتی انجام شود اما  برخلاف گفته‌های پیشین مشکلی برای برق مجموعه ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی، ادامه داد: تنها قطعی برق در مجموعه پایین دست مجموعه تخت جمشید روی داد  که برق در مجموعه تخت جمشید طی طوفان اخیر قطع نشده است.

مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید، افزود: سیستم‌های امنیتی و نظارتی در مجموعه تخت جمشید بروز رسانی شده است و از این رو مشکلی در تامین امنیت مجموعه جهانی تخت جمشید وجود ندارد.

او، در خصوص بلیت فروشی مجموعه جهانی تخت جمشید اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده زیرساخت لازم برای فروش بلیت به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است و علاوه بر پیش فروش اینترنتی، بازدید کنندگان می‌توانند نسبت به خرید بلیت از استند های فروش بلیت اقدام کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی تخت جمشید مجموعه جهانی تخت جمشید مجموعه تخت جمشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اعتراضات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه گفت: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نوشتن نامه به جوانان کشور‌های غربی در سال ۱۳۹۳ افزود: مخاطب شناسی و تلاش برای تحقق بیداری جهانی از ابعاد مهم این نامه مهم و حکیمانه است. 

امام جمعه قم تصریح کرد: برخی افراد که در گذشته پیرامون بعضی اتفاقات جو سازی می‌کردند امروز در مقابل برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، خفقان گرفته اند. 
آیت الله سعیدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات گسترده و چند لایه بود و جمهوری اسلامی ایران با این عملیات، محاسبات و اقدامات قدرت‌های بزرگ را برهم زد. 

خطیب جمعه قم با اشاره به سیره امام جعفر صادق (علیه السلام) در برخورد با حاکمان ظلم و جور گفت: تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که ائمه اطهار (علیهم السلام) تحمل می‌کردند به این دلیل بود که آن بزرگواران به دنبال حاکمیت الهی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • محوطه باستانی نقش رستم دچار آبگرفتگی شد
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • مدیر پایگاه تخت جمشید: آب‌گرفتگی و فرونشست‌های متعدد در محوطه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است