Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های نفت آبادان و داماش پارسه تهران از ساعت 15:30 امروز در آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری چهار بر صفر شاگردان سیروس پورموسوی به اتمام رسید.

*در دقیقه 78 حسن عرب دروازه‌بان و کاپیتان تیم داماش درون محوطه جریمه مهاجم صنعت نفت را با خطای پنالتی متوقف کرد تا مسعود حقیقی داور این مسابقه وی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند تا این تیم 10 نفره به بازی ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*با توجه به اینکه تیم تهرانی دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت خود نداشت، عباس علیزاده مربی این تیم مجبور شد عباس قربانپور مهاجم خود را در دقایق پایانی درون دروازه بفرستد.

* در فهرست بازیکنان ذخیره تیم دسته سومی تهرانی تنها نام چهار بازیکن قرار گرفته بود.

* در دقیقه 82 بازیکن تیم داماش با برخورد به عباس علیزاده سبب آسیب دیدگی وی شد. به دلیل اینکه تیم داماش پزشک همراه نداشت، کادر پزشکی صنعت نفت به مداوای پای آسیب دیده سرمربی داماش پرداختند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیروس پورموسوی نفت آبادان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس

مدافع پرتغالی بارسلونا از تیم رویایی پنج نفره خود رونمایی کرده است.

طرفداری | ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه بارسلونا تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است.

ژائو کانسلو که این فصل در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند و در مجموع از بازیکنان خوب این تیم اسپانیایی بوده است، در گفتگو با سایت fifpro تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است. تیم کانسلو متشکل از یک دفاع، دو هافبک و یک مهاجم است. کانسلو، ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را درون دروازه قرار داده و دیگر مدافع باشگاه منچسترسیتی و البته هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، روبن دیاز را در خط دفاع گذاشته است.

دو هافبک تیم منتخب او شامل رونالدینیو و برناردو سیلوا می‌شود و در نهایت تک مهاجم تیم او هم کریستیانو رونالدو است. کانسلو دلیل‌اش برای حضور رونالدو به عنوان مهاجم تیم منتخب‌اش گفت:

کریستیانو رونالدو یک افسانه برای کشور من است. او را به خاطر تمام گل‌هایی که زده و به خاطر الهام بخشیدن به جوانان، در این تیم قرار دادم.

تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو دروازه‌بان: ادرسون دفاع: روبن دیاز هافبک: رونالدینیو و برناردو سیلوا مهاجم: کریستیانو رونالدو تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد