Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مبلغ این تسهیلات بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال است افزود: از این تعداد ۲۰ واحد رقمی بالغ بر هفت هزار و ۷۰ میلیارد ریال در قالب این طرح جذب کردند.

وی با اشاره به ایرادات این طرح ادامه داد: داشتن بدهی و چک معوقه در این طرح مانع پرداخت تسهیلات می‌شود و درصد سود به نسبت بالای تسهیلات و تقسیم بندی بنگاه‌ها بر اساس مناطق برخوردار و کمتر برخوردار از موانع این طرح برای کمک به تولیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری بیان کرد: گرفتن وثیقه سنگین برای پرداخت تسهیلات، ضوابط صندوق برای داشتن سهم مالکانه واحد تولیدی بالاتر از ۲۰ درصد از دیگر ایرادات این طرح است.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: با استفاده از مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به صنایع برای رونق تولید کمک و مشاوره داده شود.

وی گفت: در سه ماه گذشته به مشکلات ۱۴۶ واحد تولیدی صنعتی در خوزستان رسیدگی شد و به ۸۰۰ واحد صنعتی نیز توسط این مرکز مشاوره ارایه شد.

بنابر این گزارش، به دلیل افزایش هزینه تولید و ورشکستگی برخی واحدهای صنعتی ، طرح رونق تولید برای حمایت و فعال ماندن واحدهای صنعتی از چند سال پیش در حال اجراست. این طرح در سه بخش تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات بخش نوسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام انجام می‌شود.

خوزستان دارای ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی است که تعداد ۲۵ هزار و ۲۷۹ نفر در آنها مشغول کار هستند.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید شهرک صنعتی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید شهرک صنعتی رونق تولید جهش تولید شهرک صنعتی خوزستان اخبار کنکور رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد