Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات جانبازان و معلولان همدان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم برای احداث مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان استان، زمینی را در اختیار هیات قرار دهیم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم با پیگیری‌های فدراسیون و هیات جانبازان و معلولان همدان و نیز همکاری شرکت توسعه تجهیزات ورزشی بتوانیم در سال آینده این مجموعه ورزشی را به مرحله شروع عملیات ساخت برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز سعی داریم تا زمان احداث این مجموعه ورزشی اختصاصی، سالن ورزشی ویژه ورزش جانبازان و معلولان استان را در اختیار هیات قرار بدهیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیات جانبازان و معلولان همدان گفت: توسعه و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان استان خواسته ما از هیات است.

شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان نیز تقویم سال آینده هیات همدان را مورد تایید قرار داد.

مجمع عمومی سالیانه هیات همدان، امروز به ریاست اسبقیان و با حضور نصیبی سرپرست نایب رئیس، کشاورز نوری سرپرست مدیر امور استان‌های فدراسیون، سیفی مدیرکل و روزبه معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان، قربانیان رییس و دیگر مسوولان هیات، نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌ها و روسای هیات‌های شهرستانی این استان به صورت مجازی و وبینار برگزار شد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همدان افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همدان افتتاح طرح فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همدان افتتاح طرح اخبار کنکور جانبازان و معلولان مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد