Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه ۲۳ اسفندماه در مراسم بزرگداشت روز شهدا و روز جانباز که در سالن سلمان فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد، با تأکید بر اهمیت بزرگداشت روز شهدا و جانبازان، گفت: شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و نیازی به برگزاری مراسم‌های بزرگداشت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ما هستیم که به یادآوری راه شهدا و جانبازان با برگزاری این مراسم‌ها نیاز داریم.
سعید اوحدی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، خاطرنشان کرد: خداوند در حدیث قدسی به ظرفیت معنوی شهدا اشاره می‌فرماید و اینکه ظرفیت معنوی شهدا به قدری ارزش پیدا می‌کند که جسم مادی آن‌ها تحمل این ظرفیت معنوی را ندارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با تبریک ایام گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: مهم‌ترین فلسفه خلقت پیامبر اکرم(ص) و بعثت، رشد و کمال انسان‌ها است و خداوند این ظرفیت را به انسان عنایت کرد که جانشین خدا بر روی زمین باشد.
 اوحدی با بیان اینکه مهم‌ترین آفتی که انسان‌ها را تهدید می‌کند فراموشی است، خاطرنشان کرد: اگر انسان یک لحظه از مسیر رشد و تعالی غفلت کند زندگی او را تاریکی فرا می‌گیرد. برای همین باید در مسیر شهدا گام بردارد تا دچار فراموشی نشود که اگر این فراموشی به غفلت تبدیل شود انسان باید نگران زندگی خود و آیندگان باشد.
معاون رییس جمهور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در چله دوم انقلاب، گفت: مسیر گام دوم انقلاب در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی امکان‌پذیر است و این مسیر تنها با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می‌شود.
در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت ورزش و جوانان توسط سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به امضا رسید.
در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان فعال عرصه ورزش کشور تقدیر و تجلیل شد و امیر سرتیپ عباس طایفه، رییس انجمن خادمان شهدای حرم، شال خادم الشهدایی را به وزیر ورزش و جوانان اهدا کرد.
در این مراسم سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان سعید اوحدی امضای تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان سعید اوحدی اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام