Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعلام رژیم صهیونیستی به فاش کردن پرونده محرمانه تحقیقاتی درباره دبیرکل حزب الله لبنان، نشان دهنده گرهی است که برای سازمان‌های اطلاعاتی و نظامی این رژیم ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اعلام شاخه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی درباره فاش کردن پرونده محرمانه تحقیقاتی درباره دبیر کل حزب الله لبنان، نشان دهنده گرهی است که وی برای سازمان‌های اطلاعاتی و نظامی این رژیم ایجاد کرده است؛ به طوری که برخی از اعضای تیم تحقیقات اذعان کرده اند نگرانی از سید حسن نصرالله به شکل دیوانه وار آن‌ها را خسته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصمیم اطلاعات نظامی اسرائیل برای فاش کردن آنچه پرونده سید حسن نصرالله نزد خود خوانده است، تصویر واضح و روشنی ارائه کرده که به چیزی مرتبط است که می‌توان آن را گره سید حسن نصرالله برای اسرائیل خواند.
منال اسماعیل گزارشگر این شبکه گزارش داد: اسرائیل از آنچه پرونده محرمانه سید حسن نصرالله می‌خواند، به عنوان ابزار رسانه‌ای علیه حزب الله استفاده می‌کند.
گوینده برنامه شبکه 12 اسرائیل گفت: «پرونده نصرالله باز شد. تیم یگان پژوهش امان که روزانه برای تحلیل ویژگی‌های شخصیتی و فعالیت‌های دبیر کل حزب الله عمل می‌کند، برای نخستین بار از این پرونده محرمانه اطلاعاتی پرده برداشت.»
گزارشگر این شبکه گفت درست است که این نخستین بار نیست که شاخه اطلاعات نظامی اسرائیل از رسانه‌های اسرائیلی و غیر اسرائیلی در چارچوب اهداف و ارسال پیام‌های متعدد خود به طرف‌های مختلف استفاده می‌کند؛ اما این از موارد نادر است که شاخه اطلاعات نظامی اسرائیل یک تیم کامل از پژوهشگران خود را مأمور انجام این کار می‌کند. به نظر می‌رسد اعلام این موضوع تلاشی برای اعتباربخشی و مهم دانستن مسائلی است که اعضای این تیم مطرح می‌کنند.
شماری از اعضای این تیم اذعان کردند نگرانی از سید حسن نصرالله در حد دیوانه واری آن‌ها را خسته کرده است.
آوی بنیاهو سخنگوی سابق ارتش اسرائیل گفت: «هر بار که اجازه داده می‌شود این نوع مسائل منتشر شود، منطق اطلاعاتی و واقع گرایانه مشخصی ورای آن وجود دارد.»
گزارشگر این شبکه در ادامه گفت: پیام‌هایی که شاخه اطلاعات نظامی برای ارسال آن‌ها تلاش کرد، مورد انتقاد کارشناسان اسرائیلی قرار گرفت.
یعقوب احیمئیر روزنامه نگار اسرائیلی گفت «هر هفته نمایشی درباره خدمت مطرح و گفته می‌شود ما موفق شدیم پرونده نصرالله را باز کردیم. واقعا بس است. از این یاوه گویی‌ها به شدت بدم می‌آید. بدون تردید هفته آینده هم گفته می‌شود بار دیگر پیروز شدیم.»
گزارشگر این شبکه در ادامه گفت: روزنامه یدیعوت آحارانوت عنوان «آنچه در سر نصرالله می‌گذرد» را برای این پرونده انتخاب کرد تا ادعا کند که سازمان اطلاعات اسرائیل توانایی نفوذ به تفکرات سید حسن نصرالله را دارد و از آنچه در سر وی می‌گذرد، آگاه است.
حدس و گمان‌های شاخه اطلاعات نظامی اسرائیل نشان دهنده گرهی است که دبیرکل حزب الله لبنان برای دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل ایجاد کرده است به گونه‌ای که وی را مردی معما گونه می‌خوانند که دائما در حال آموختن است، به جزئیات جامعه اسرائیل اشراف کامل دارد و تنها کسی است که در خاورمیانه‌ای که همواره تغییر می‌کند، ثبات دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله اطلاعات نظامی اسرائیل سید حسن نصرالله پرونده محرمانه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.   به گزارش ایسنا، افشین محمدی دره شوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به‌سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.   وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.   محمدی دره شوری با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.   طی روز‌های اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت با الکل ۲۹ پزشک در شیراز منتشر شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

دیگر خبرها

  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد