Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:49:21 GMT

دانلود و تماشای قسمت سوم سریال گیسو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۷۱۱

دانلود و تماشای قسمت سوم سریال گیسو

سریال گیسو در این هفته به قسمت سوم خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کول دانلود، لینک دانلود قسمت ۳ گیسو به همراه ۲ قسمت قبلی و همچنین فصل اول عاشقانه (کامل) در این نوشتار درج شده است.

جهت دانلود قسمت ۳ سریال گیسو (عاشقانه ۲) به لینک زیر:

دانلود سریال گیسو قسمت سوم

و همچنین سایر قسمت های این سریال جذاب و تماشایی به این لینک مراجعه کنید:

دانلود سریال گیسو

خلاصه داستان قسمت های قبلی سریال گیسو

اپیزود دوم سریال گیسو در جایی آغاز می شود که سهیل در حال تهیه تاج گل برای مزار ریحانه است و پگاه نیز در منزل خود، وظیفه نگهداری از دنا را بر عهده دارد تا به مراسم خاکسپاری بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پگاه از قبل قرار ملاقات و معارفه ای را با مسوولین بهزیستی جهت دیدار از خودش و سهیل را تدارک دیده بود تا صلاحیت وی برای به سرپرستی گرفتن کودک را بررسی کنند.

در همین حال که پگاه با سهیل تماس می گیرد تا وی به این قرار ملاقات برسد، طبق معمول، مشاجره ای کوتاه بین این دو پیش می آید. سهیل می گوید که نمی تواند در این اوضاع که باید کمک و یاری دهنده رضا در مراسم تدفین همسرش باشد، به محل مورد نظر برسد.

در نهایت مددجویان بهزیستی از راه رسیده و در حالی که با غیبت سهیل مواجه می شوند، خانه را ترک کرده و ادامه این ملاقات را به روزی دیگر موکول می کنند. در همین حال که از سمتی پیمان در حال تهیه بلیت و برگشتن از امریکا است، مراسم خاکسپاری برگزار می شود.

مادر و پدر درسا نیز که در این مراسم حاضر شده اند از مکان و وضعیت درسا اظهار بی اطلاعی می کنند و سعی می کنند که از پگاه پرس و جو کنند. ولی مهم ترین اتفاقی که در این مراسم رخ می دهد، حضور مامورین پلیس مفاسد اقتصادی است که با ارایه حکم جلب، محسن شکیبا را با خود می برند. ظاهرا وی با پرونده های فسادآمیز بسیاری دچار این گرفتاری و بازداشت شده است.

پرونده وی به قدری سنگین است که با قرار وثیقه هم نمی توان باعث آزادی موقت وی شود و همچنین رد پای حاج یونس نیز به طور کمرنگ دیده می شود. به همین جهت است که مامور رسیدگی به این پرونده، دستور ممنوع خروجی یونس شکیبا از تهران را نیز صادر می کند.

در ادامه مراسم و در خانه شکیبا نیز اتفاقات بسیاری می افتد، خانمی که دقیقا مشخص نیست که چه کسی است با ایجاد جو منفی و دامن زدن به پرونده فسادآمیز خانواده شکیبا، باعث ایجاد تشنج در محل می شود. پگاه سعی می کند که محترمانه وی را از مراسم اخراج کند.

همچنین پگاه یک بار دیگر به سمت سهیل می رود تا او را ترغیب به انجام خواسته اش کند. به نظر می رسد که پگاه با وجود همه نارضایتی ها همچنان به سهیل علاقه دارد ولی شاید آن را به دلیل غرور ابراز نمی کند! در سکانس های بعدی، زمانی که سهیل و پگاه برای ادامه صحبت هایشان به داخل ماشین رفته بودند، فردی شرور با تهدید و خشونت سعی به آسیب رساندن به وی می کند. فردی که ادعا می کند پگاه فرزندش را در زمان بارداری همسرش، سقط کرده است.

مشاجره این ها به درگیری و برخورد تند سهیل همراه می شود و سپس به کلانتری می روند. فرد ضارب در نهایت بازداشت شده و سهیل پگاه نیز کلانتری را ترک می کنند. مهم ترین سکانس این قسمت در فرودگاه رخ می دهد.

در جایی که همه به پیشواز درسا و پیمان آمده اند ولی با صحنه عجیبی روبرو می شوند. بعد از مدت ها بی خبری از سرنوشت درسا و در حالی که پدر و مادرش کماکان در انتظار او هستند، پیمان از گیت وروردی، در حالی به سمت رضا و سهیل می آید که یک خانم نیز وی را همراهی می کند و او کسی نیست جز لوسی که همسر جدید و ایتالیایی پیمان نیز می باشد.

سریال گیسو چند قسمت است؟

بنابر اعلام وبسایت کول دانلود درباره سریال گیسو پیش از فیلمبرداری و کلید خوردن، صحبت از این بود که همانند فصل اول عاشقانه در ۱۷ قسمت پخش شود. ولی پس از چندی این گونه عنوان شد که گیسو ۲۷ یا ۲۸ قسمت است. تا این که همین اواخر گفته شد که گیسو در دو فصل ۱۴ قسمتی پخش خواهد شد.

این خبر زمانی منتشر شد که تنها چند روز تا پایان فیلمبرداری فصل ۱ گیسو باقی مانده بود. به این ترتیب پخش فصل اول گیسو که از ۱۳ اسفندماه ۹۹ آغاز شده تا اواخر خرداد ۱۴۰۰ به درازا می کشد و با توجه به این که فصل دوم گیسو هنوز فیلمبرداری نشده است و گفته می شود که از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کلید می خورد، تا زمانی که آماده شود احتمالا وقفه ای در پخش را تجربه خواهد کرد.

البته این به نظر سازندگان بستگی دارد و شاید بخواهند قسمت های ۱۴ به بعد را همروند با تولید، منتشر کنند. در هر حال چه درباره نحوه پخش فصل دوم و چه در صورت هر گونه تغییر در تعداد قسمت های آن، بدیهی است کول دانلود طبق رسالت و وظیفه همیشگی خود در اطلاع رسانی در همین پست، این خبر را به آگاهی کاربران گرامی خواهد رسانید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قسمت سوم سریال گیسو دانلود سریال گیسو سریال گیسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی