Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@02:29:20 GMT

مجله مقداد آی تی مرجع قابل اطمینان دنیای فناوری

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۷۵۴

مجله مقداد آی تی مرجع قابل اطمینان دنیای فناوری

مقداد آی تی تلاش کرده است با تکیه بر اعتماد مردم و دانش فنی کارشناسان خود، اطلاعاتی به روز و کاربردی در حوزه آی تی و تکنولوژی را در سایت مقداد آی تی اختیار همگان قرار داده تا راهنمایی برای تمامی افراد در استفاده و خرید کالاهای دیجیتال باشند. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


مجله مقداد آی تی فعالیت خود را با هدف گسترش و نشر تمامی اخبار و مطالب مربوط به دنیا تکنولوژی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداد آی تی در طی سالیان گذشته در صدر فروشگاه‌های معتبر عرضه کالاهای دیجیتال بوده و مشتریان بسیاری به سبب کیفیت و اصالت کالا‌های مقداد آی تی، جزو مشتریان ثابت این فروشگاه هستند.
مقداد آی تی تلاش کرده است با تکیه بر اعتماد مردم و دانش فنی کارشناسان خود، اطلاعاتی به روز و کاربردی در حوزه آی تی و تکنولوژی را در سایت مقداد آی تی اختیار همگان قرار داده تا راهنمایی برای تمامی افراد در استفاده و خرید کالاهای دیجیتال باشند.

  راهنمای خرید تمامی محصولات دیجیتال در سایت مقداد آی تی
خرید تمامی محصولات دیجیتال بهتر است با استفاده از راهنماهای تخصصی که توسط کارشناسان حوزه تکنولوژی تهیه شده است، انجام شود. مجله مقداد آی تی با ارائه راهنمای خرید برای تمامی محصولات دیجیتال راهنمایی مناسب برای خرید هر نوع گجت و دستگاه الکترونیک است. کارشناسان سایت مقداد آی تی بیشترین محصولات به فروش رفته در بازار محصولات دیجیتال در ایران را بررسی کرده و با توجه به آن‌ها مطالبی سودمند در راستا خرید کالاها ارائه می‌دهند. با مراجعه به مجله مقداد آی تی و باز کردن تب راهنما خرید، مطالب متنوعی درباره خرید دوربین عکاسی و یا خرید جدیدترین مدل گوشی هوشمند را دریافت کنید. همچنین کاربران تبلت نیز می‌توانند از مطالب نقد و بررسی و یا معرفی تبلت‌های جدید بازار نیز استفاده کرده و اطلاعات جدید درباره این کالا دیجیتال محبوب به دست آورند.
  معرفی و بررسی مدل‌های جدید تبلت
بسیاری از کاربران تبلت به دنبال اخبار و اطلاعات مربوط به مدل‌های جدید این محصول دیجیتال هستند. با توجه به این که کارایی تبلت‌های امروزی بسیار بالا رفته و فناوری ساخت و طراحی آن‌ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته، علاوه بر کاربران قدیمی افراد دیگری نیز به خرید آن ترغیب می‌شوند. اکثر تبلت‌های به روز و جدید کارایی مشابه با یک لپ‌تاپ را دارند و با نصب سیستم عامل ویندوز بر روی آن‌ها می‌توان همانند یک لپ‌تاپ دستی از آن استفاده کرد. همچنین تبلت‌هایی که با سیستم عامل اندروید و یا IOS فعال هستند نیز کارایی‌های بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد برای انجام کارهای گرافیکی و یا استفاده از برنامه‌های آموزشی و تماشا فیلم و سریال از آن بهره می‌برند. کارشناسان سایت مقداد آی تی نیز با بررسی تمام ویژگی‌های تبلت‌های جدید و معرفی و مقایسه کارکردهای مختلف آن‌ها مانند نوع و سرعت پردازنده، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت خروجی‌های صدا، میزان گرافیک دستگاه، میزان نگهداری شارژ و بسیاری از موارد دیگر، سعی دارند به روزترین و جدیدترین تبلت‌های موجود در بازار را به کاربران معرفی کنند.
    تبلت‌های پرفروش متعلق به چه برندهایی هستند؟
بیشتر شرکت‌هایی که دارای خط تولید گوشی هوشمند و لپ‌تاپ هستند، تبلت را نیز به صورت تخصصی تولید کرده و در بازار فروش این کالا نیز سهم بسیاری دارند. برندهای مختلفی در کشورهای متفاوتی دارای خط تولید تبلت هستند و هر یک نیز طرفداران خاص خود را دارند. بیشترین سهم فروش تبلت همانند بسیاری از کالاهای دیگر متعلق به شرکت اپل است. آیپد‌های اپل از سال 2010 که وارد بازار فروش شدند با استقبال بسیاری از جانب مشتریان رو به رو شده و تا به الان نیز جزو کالاهای محبوب این شرکت هستند. سامسونگ نیز بازار فروش تبلت‌های خود را به گرمی بازار گوشی‌های هوشمندش نگه داشته و با تنوع تبلت‌هایش نظرکاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در کنار این دو برند قدر قدرت شرکت‌های دیگری مانند لنوو، نکسوس گوگل، ایسوس، ایسر، سونی و surfaces های مایکروسافت نیز فروش بالایی در بازار جهانی کالاهای دیجیتال دارند.
  مقایسه کارایی و ویژگی‌های مختلف تبلت‌های پرفروش بازار
خرید هر یک از مدل‌های تبلت از هر برندی نیاز به بررسی کارایی و ویژگی‌های مختلف دستگاه تبلت دارد. بسیاری از کاربران نسبت به بررسی ویژگی‌های تبلت بی توجه هستند و با اطلاعاتی کم درباره کارایی تبلت آن را خریداری می‌کنند. کارشناسان خبره سایت مقداد آی تی، با توجه به مهم‌ترین ویژگی‌های یک دستگاه تبلت، کارایی‌های مختلف آن را بررسی و مقایسه کرده و از این طریق می‌توان تبلتی مناسب با نیازهای فنی هر فرد انتخاب کرد. ویژگی‌های که در یک تبلت بایستی در نظر گرفت شامل، اندازه صفحه نمایش، میزان رم و حافظه داخلی، کیفیت و سرعت پردازنده، کیفیت نمایشگر، کیفیت تاچ و حسگر دستگاه، روش‌های ارتباطی تبلت، پورت‌های ورودی تبلت، سیستم عامل و قابلیت و یا عدم قابلیت نصب کیبورد. موارد ذکر شده جزو مهم‌ترین موارد برای خرید هر مدل تبلت است که بهتر است خریدار قبل از انتخاب تبلت ویژگی‌های مورد نظر خود را در دستگاه مورد نظر بررسی کند.

  معرفی برترین کتابخوان‌های دیجیتال
کتابخوان دیجیتال و یا الکترونیک بهترین وسیله برای افرادی است که بسیار اهل مطالعه بوده و از کتاب‌های دیجیتال استفاده بسیاری می‌کنند. کتابخوان دیجیتال ظاهری مشابه با تبلت دارد اما کارایی‌های آن را نداشته و تنها وسیله‌ای تخصصی برای مطالعه کتاب، مقاله و سایر مطالب الکترونیکی است. فروشگاه مقداد آی تی نیز با عرضه انواع دستگاه‌های کتابخوان، این دستگاه محبوب افراد کتاب دوست را به بهترین قیمت به فروش می‌رساند. برترین مدل‌های کتابخوان دیجیتال متعلق به برند آمازون است. طول عمر بالای باتری و میزان نور صفحه که خستگی چشم را کنترل می‌کند از عوامل مهم در محبوبیت کتابخوان دیجیتال آمازون است. آمازون برند اصلی تولید دستگاه کتابخوان است اما برندهای دیگری مانند سونی و اپل نیز این کالای دیجیتال را تولید کرده‌اند.

  ارائه راهنما جامع خرید تبلت در مجله مقداد آی تی

مجله مقداد آی تی بهترین راهنمای خرید برای انواع تبلت‌ است. تمامی تبلت‌های با سیستم عامل‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت از تمامی برندها در سایت مقداد آی تی بررسی شده و به راحتی می‌توان با مطالعه مطالب نقد و بررسی آن‌ها، تبلتی مناسب را خریداری کرد. همچنین انواع مدل‌های دستگاه کتابخوان دیجیتال نیز در مجله فناوری مقداد آی تی معرفی شده و راهنمایی برای خرید این نوع دستگاه دیجیتال است. همچنین سایر اخبار و حواشی، معرفی تمامی کالاهای جدید، نقد و بررسی انواع گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، کنسول بازی و انواع لوازم جانبی به همراه آموزش ترفندهای تکنولوژی در سایت مقداد آی تی و به صورت رایگان در اختیار تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه آی تی و فناوری قرار گرفته است.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ساعت هوشمند رپرتاژ کتابخوان دیجیتال محصولات دیجیتال کالاهای دیجیتال سیستم عامل لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمید قنبری گفت: بیش از ۶۵ درصد از بازار تبلیغات در دنیا به صورت دیجیتال انجام می‌شود که ارزش آن در سال گذشته حدود ۵۸۰ میلیارد دلار بوده است.

او افزود: از عمر صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران نیز بیش از دو دهه می‌گذرد و در این بازه زمانی، این نوع از تبلیغات جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است. به گونه‌ای که بر اساس گزارش‌ها حدود ۶۶ درصد ایرانیان به یکی از تبلیغات دیجیتال عادت دارند و تعداد دفعات نمایش تبلیغات دیجیتال در ایران از مرز ۷۰۰ میلیارد بار در سال گذشته است.

قنبری با اشاره به این آمارها گفت: با وجود جا افتادن صنعت تبلیغات در میان مخاطبان، هنوز مشکلاتی در این صنعت وجود دارد. چه مشکلاتی که از جانب سیاستگذار به فعالان این حوزه تحمیل می‌شود و چه مشکلاتی که تحریم‌ها و قانون‌گذاری‌ها برای ما ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: اهمیت صنعت دیجیتال چنان بود که ما تصمیم گرفتیم امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس، اولین دوره همایش تبلیغات دیجیتال با نام ادز آپ را برگزار کنیم تا با این کار هم دانش تبلیغات دیجیتال را ارتقا دهیم و هم اینکه فضایی فراهم کنیم تا متخصصان این حوزه به تبادل نظر با هم بپردارند.

قنبری درباره جزئیات برگزاری این همایش گفت: همایش ادز آپ قرار است ۲۱ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود. در این همایش چهار پنل تخصصی با حضور بیش از ۲۰ نفر از فعالان تبلیغات دیجیتال برگزار می‌شود و هر کدام به یکی از چالش‌ها و موضوعات روز این صنعت می‌پردازند.

دبیر این همایش با ارائه جزئیات این پنل‌ها تصریح کرد: وضعیت تبلیغات دیجیتال در ایران یکی از پنل‌های مهمی است که در این همایش برگزار می‌شود و آژانس‌های تبلیغاتی به موضوعات مهم این حوزه می‌پردازند.

بررسی نقش گوگل در تبلیغات دیجیتال و تاثیر تحریم‌ها بر این حوزه یکی دیگر از پنل‌هایی است که قنبری به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مساله تقلب در تبلیغات نیز پنلی با این موضوع ترتیب دادیم تا متخصصان در این باره صحبت کنند. آخرین پنل هم درباره ارتباط میان مراکز آموزشی و تبلیغات است.

به گفته قنبری، امسال قرار است برندگان جایزه ایران ادز هم در این همایش معرفی شوند و مراسم اختتامیه این جایزه در این رویداد برگزار خواهد شد. به گفته قنبری این جوایز در هفت بخش آگهی‌های تلویزیونی، آگهی‌های محیطی، فیلم‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی، پروژه‌های BTL، کمپین‌های دیجیتال و یکپارچه و فیلم‌های شرکتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس Adsup.inotex.com مراجعه کنند.
اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

کد خبر 6091170 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال