Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@11:20:48 GMT

صعود صنعت‌نفت آبادان به مرحلۀ بعد جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۴۰۰۳

صعود صنعت‌نفت آبادان به مرحلۀ بعد جام حذفی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با غلبه چهار بر یک بر میهمانش پارسه تهران راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که تیم صنعت‌نفت آبادان در نیمه اول بازی با هجوم همه جانبه بارها در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفت ولی مدافعان و دروازه بان پارسه تهران مانع از فروپاشی دروازه این تیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتی‌ها که برابر تیم دسته سومی به میدان رفته بودند به حملات خود ادامه دادند ولی در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.

در دقیقه ۴۵ این دیدار فرار دیدنی رضا خالقی‌فر مهاجم صنعت‌نفت فرصت گلزنی را برای این تیم فراهم کرد و  با ضربه دقیق دروازه پارسه تهران را باز کرد تا نفتی‌ها نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بازی در نیمه دوم نیز با میدان داری تیم صنعت نفت آغاز شد، فرارهای دیدنی حسین ساکی وینگر راست صنعت‌نفت و ارسال‌های دقیق این بازیکن موقعیت‌های خوبی را برای مهاجمان این تیم رقم زد.

در دقیقه ۶۱ حسین ساکی ارسالی روی دروازه پارسه تهران داشت که داور پس از برخورد توپ به دست مدافع پارسه نقطه پنالتی را نشان داد تا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی دومین گل تیم میزبان را به ثمر برساند.

سید سیروس پورموسوی که خیالش از پیروزی تیمش راحت شده بود در دقیقه ۶۵ سه تعویض در خط هجومی تیم خود انجام داد و رحیم زهیوی که تنها چند ثانیه از آمدنش به زمین گذشته بود با دروازه‌بان حریف تک به تک و موفق شد گل سوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۸ حسین ساکی درون ۱۸ قدم توسط دروازه‌بان تیم پارسه تهران با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را برای بار دوم نشان دهد و این بار رحیم زهیوی با ایستادن پشت ضربه پنالتی موفق شد دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند.

مسعود حقیقی به کمک‌های بهزاد پناهی و امین قدیری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

بهمن عرب از تیم فوتبال پارسه تهران در دقیقه ۷۷ این دیدار با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان جام حذفی پارسه تهران صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران