Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره پرتغالی همچنان با پیراهن یوونتوس، انگیزه های بالایی دارد.
به گزارش آریا، پس از حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، شایعات و ابهاماتی در خصوص آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مطرح شد. رسانه های اسپانیایی پا را فراتر گذاشتند و مدعی شدند کریستیانو رونالدو خواهان بازگشت به رئال مادرید است اما این ستاره 36 ساله با انتشار پستی در اینستاگرام خود، به هواداران یوونتوس اطمینان داد که هنوز انگیزه های بالایی برای ادامه فصل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت:
مهم تر از تعداد شکست هایی در زندگی می خورید، این است که چگونه دوباره سریع و باقدرت روی پاهایتان بایستید. قهرمانان واقعی، هرگز تسلیم نمی شوند. تمرکز ما اکنون روی بازی با کالیاری، مسابقات سری آ و فینال کوپا ایتالیا است و در کل ما هنوز می توانیم در این فصل به قهرمانی برسیم. درست است که گذشته به موزه ها تعلق دارد اما خوشبختانه، فوتبال و من، هر دو حافظه داریم. تاریخ نمی تواند حذف شود. تاریخ هرروز با تلاش، روحیه تیمی، استمرار و سخت کوشی نوشته می شود و کسانی که این را نمی فهمند، هرگز به موفقیت و پیروزی نخواهند رسید. #finoallafine
بعد از حذف ناامیدکننده یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حالا تیم آندره پیرلو تمام تمرکز خود را روی سری آ و کوپا ایتالیا قرار خواهد داد. در همین ارتباط بیانکونری فردا در چهارچوب هفته بیست و هفتم سری آ مهمان کالیاری خواهد بود. آندره پیرلو پیش از این مسابقه گفت: "تیم به وضوح ضربه سنگینی را متحمل شد اما ما تمرینات خود را از سر گرفتیم و مسیر پیشرفت را در ذهن خود روشن کرده ایم. کالیاری تیمی است که اخیراً مربی خود را تغییر داده و بلافاصله نتایج مهمی را بدست آورده است بنابراین برای نمایش عالی مقابل کالیاری به غرور و روحیه تیمی نیاز داریم."
پیرلو در ادامه گفت: "فصل ما سه شنبه به پایان نرسید. ما هنوز بازی های سری آ و فینال کوپا ایتالیا را داریم. ما با اصرار برای نشان دادن اینکه یوونتوس هستیم کار را از سر می گیریم و می توانیم با گرفتن بهترین نتیجه از خود در برابر لحظات منفی واکنش نشان دهیم. این به ما و اهدافی که خودمان تعیین کرده ایم بستگی دارد.
هنگامی که شروع می کنید ، امیدوارید که در هر بازی پیروز شوید اما این امکان پذیر نیست.  این مانند رویاهای شما نیست. شما باید سخت کار کنید و بدانید که شکست هایی نیز وجود خواهد داشت. راه ما تغییر نخواهد کرد. ما باید ایمان داشته باشیم و به خود اعتماد کنیم. ما متقاعد شده ایم که هنوز آینده بزرگی در پیش رو داریم. ما باید این حذف را بپذیریم و از آن خطاها درس بگیریم.  اکنون هدف ما لیگ است."
شرایط کریستیانو رونالدو و شایعات جدایی او: "رونالدو خوب است. طبیعی است که او از اتفاقاتی که رخ داد مانند همه ناامید است. او خوب تمرین کرد و بهبود یافته است تا فردا شب بازی کند. طبیعی است که شایعات پس از حذف وجود دارد زیرا او مهمترین بازیکن جهان به همراه لیونل مسی است.  او با به ثمر رساندن 90 گل بیشتر از اینکه ارزش خود را ثابت کند برای ما خوب عمل کرده است. این پروژه ای است که برای آینده برنامه‌ریزی شده و جلو رفتن در آن تنها با بازیکنان جوان غیر ممکن است. این پروژه اولیه بوده و در آینده نیز همینگونه خواهد بود."
 بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید می تواند زمین لرزه برزگی در پنجره نقل و انتقالات این تابستان ایجاد کند. تا همین چند هفته پیش هیچکس نمی توانست تصور کند ستاره پرتغالی یک بار دیگر به رئال مادرید برگردد اما با ابراز علاقه این بازیکن به بازگشت به پایتخت اسپانیا و در صورت تحقق این اتفاق، تمام اولویت ها و برنامه های سران رئال مادرید دستخوش تغییراتی جدی می شود.
کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند دو هدف تابستانی باشگاه رئال مادرید هستند که آینده درخشانی در پیش دارند. سران مادرید تا همین چند هفته پیش برای حل مشکل گلزنی تیم که از زمان رفتن رونالدو به یوونتوس پیش آمده بود، به دنبال جذب این دو بازیکن بودند. با این وجود بازگشت رونالدو به اسپانیا می تواند شرایط تازه ای پیش روی سران رئال مادرید بگذارد.
در مورد ام باپه، سران رئال می توانند با مذاکره با این بازیکن او را قانع کنند تا سال 2022 صبر کرده و در پاری سن ژرمن بماند. قرارداد مهاجم فرانسوی در ژوئن 2022 با تیم پاریسی به پایان می رسد و سران رئال می توانند در آن زمان او را به طور رایگان جذب کنند.  در مورد هالند نیز با توجه به وجود بند قراردادی که در سال 2022 فعال می شود، کار رئال برای جذب این بازیکن نروژی بسیار ساده تر از تابستان امسال خواهد بود.
از سوی دیگر با وجود رونالدو در ترکیب رئال مادرید، این تیم می تواند یک فصل صبر کند و سپس به دنبال جذب دو ستاره جوان فعلی دنیای فوتبال برود. چرا که جذب این دو ستاره در تابستان امسال اصلا آسان و ارزان نخواهد بود. البته رئال مادرید باید این نکته را نیز در نظر بگیرد که شاید سایر تیم های بزرگ اروپا در تابستان امسال دست به جذب این دو ستاره بزنند و این ریسکی بزرگ از سوی باشگاه مادریدی خواهد بود چرا که به جز رئال مادرید چندین تیم بزرگ دیگر نیز به دنبال جذب ام باپه و ارلینگ هالند هستند.
در صورت بازگشت رونالدو و حل مشکل خط حمله، سران مادرید همچنین می توانند روی خرید بازیکنان در دیگر پست ها تمرکز کنند. یکی از این بازیکنان کاماوینگا است که در حال حاضر مد نظر چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد و خط هافبک رئال نیز به شدت نیاز به تقویت دارد. مودریچ اگر فصل بعد هم در رئال بماند 36 ساله خواهد شد، کروس نیز 30 سالگی را رد کرده است و ایسکو نیز قصد ترک رئال در تابستان پیش رو را دارد. به همین خاطر خرید هافبکی جوان و جنگنده می تواند حرکتی هوشمندانه از سوی سران رئال باشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونالدو قهرمانان واقعی کریستیانو رونالدو رئال مادرید سران رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی، به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات ویدیویی از گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا را منتشر کرده است.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده