Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این رقابتها ویژه نامداران فوتبال، فوتسال، هنرمندان و رسانه و به پاس قدرشناسی از زحمات کادر پزشکی و درمانی کشور، زیرنظر صادق درودگر، کامبیز مهاجر و فرامرز شمس و با همراهی مسئولان جام صنعت دارو و با حضور داوران شاخص فوتسال کشور نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی کشتیرانی واقع در لویزان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس حضور تیم های دارویی و شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت هم از جمله اقدامات ارزنده کمیته برگزاری بود.

همچنین مسابقه نمادین منتخب وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و سندیکای داروهای انسانی با منتخب خبرنگاران ورزشی، صدا و سیما و قلم ورزش در روز پایانی مسابقات برگزار شد که طی آن تیم قلم ورزش(یاران علی مودت) با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

قبل از این دیدار به همت تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم ورزش) طی مراسمی از خدمات کادر پزشکی در مقابله با ویروس کرونا تجلیل شد.

همچنین دیدار فینال پیشکسوتان ۴۰ تا ۵۰ سال (۱۵ تیم) بین تیم های زنده یاد مسعود استیلی و شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) انجام شد که در جریان این دیدار تیم شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) در ضربات پنالتی۵ بر۴ حریف خود را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی این رده سنی ایستاد.

سپس فینال شرکت های دارویی (۲۴تیم) بین دو تیم پادرا سرم البرز و داروسازی کوثر برگزار که حاضران در سالن شاهد یک بازی سرعتی و زیبا بودند و در نهایت تیم پادرا سرم البرز۴ بر ۳ پیروز  و به جام قهرمانی دست یافت.

براساس این گزارش، در فینال پیشکسوتان ۵۰ تا ۶۵ سال(۱۳ تیم) تیم های زنده یاد حسین عسگری و زنده یاد فریدون رادبوی به مصاف هم رفتند که در پایان، و تیم زنده یاد فریدون رادبوی موفق شد با نتیجه ۷ بر۶ حریف خود را از پیش رو برداشته و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.  

در جریان مراسم اختتامیه و پس از انجام یکصد مسابقه، جام های قهرمانی تیم های برتر توسط بزرگان و نامداران فوتبال و رسانه، از جمله نایب روئین دل، مهدی دادرس، صادق درودگر، غلامعلی پیرایرانی، وحید امیری، مجتبی محرمی، احمد میرزائیان، علی رعدی، شهرام زند و دکتر سلیمانجاهی دبیر سندیکای داروهای انسانی اهدا شد.

از سوی کمیته برگزارکننده نیز جام اخلاق در ۲ رده پیشکسوتان به تیم های شبکه سلامت صداو سیما و قلم ورزش (یاران مودت) و در مسابقات شرکت های دارویی به داروسازی عبیدی تعلق گرفت و از بزرگان، مسئولان و میهمانان ویژه با اهدای یادبود این رقابت ها تجلیل شد.

نتایج تیم های شرکت های دارویی نیز به ترتیب پادرا سرم البرز قهرمان، داروسازی کوثر نایب قهرمان و نیز ارکان آرا و داروسازی شهید قاضی (سوم مشترک) و تیم داروسازی عبیدی (کاپ اخلاق) را بدست آورد.  

همچنین نتایج رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال به ترتیب شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) قهرمان، زنده یاد مسعود استیلی نایب قهرمان و زنده یاد پهلوان خاتمی  وتخت جمشید (سوم مشترک) و 
شبکه سلامت صداو سیما (کاپ اخلاق) را کسب کردند.  

براین اساس نیز در بخش رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال نیز تیم های زنده یاد فریدون رادبوی قهرمان، زنده یاد حسین عسگری (نایب قهرمان) و زنده یاد علی دانایی فرد و شهدای کارون (زنده یاد مسلم طلوعی) سوم مشترک و قلم ورزش (یاران مودت) کاپ اخلاق را از آن خود کرد.  

برچسب‌ها فوتسال شهر تهران سازمان غذا و دارو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال شهر تهران سازمان غذا و دارو فوتسال شهر تهران سازمان غذا و دارو اخبار کنکور شهدای کارون قلم ورزش زنده یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود