Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی در عرض یک هفته باید با میلان، یوونتوس و رم بازی می کرد اما دیدار طلسم شده آنها با یوونتوس بازهم به تعویق افتاد تا برنامه تیم گتوزو سبک شود.

آاس رم در هفته بیست و هفتم سری آ، یکشنبه از ساعت 17:30 میهمان پارما است. پارما در 17 بازی اخیر خود در سری آ با برد از زمین خارج نشده است.

به نقل از رمانیوز؛ پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

بعضی از بازیکنان بیش از حد خسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییراتی خواهیم داشت اما گزینه های زیادی برای اعمال تغییرات گسترده نداریم. ژکو و مایورال هر دو آماده هستند و می توانند از ابتدا به میدان بروند اما نمی گویم چه کسی بازی می کند. پلگرینی بازیکن مهمی برای ماست. او حالا کاپیتان است و با اعتماد به نفس بالاتری بازی می کند.

تایید می کنم پدرو از ابتدا به میدان می رود. او مقابل شاختار دونتسک نیز بسیار خوب ظاهر شد. نمی دانم چرا مردم می گویند پدرو دچار مشکل شده است. استفان الشعراوی نسبت به سایر بازیکنان هجومی ما، قابلیت های متفاوتی دارد. برای همین او را به رم آوردیم. می دانم که انتظارات از وی بالا است اما باید به بازیکنی که حدود یک سال بازی نکرده، زمان داد.

تساوی 3-3 پارما مقابل فیورنتینا را تماشا کردم. آنها تیم کاملا متفاوتی شده اند. پارما در شرایط سختی است و برای فرار از سقوط هر بازی برای آنها شبیه یک فینال است. بازی در ورزشگاه انیو تاردینی آسان نیست. پارما در دفاع مستحکم است و در ضدحملات بسیار سریع ظاهر می شود.

ناپولی قرار بود در بازی معوقه خود روز چهارشنبه به مصاف یوونتوس برود. این دیدار به دلایل نامعلومی بازهم به تعویق افتاد تا ناپولی با یک هفته استراحت برای دیدار با رم آماده شود. این درحالی است که رمی ها باید پنج شنبه برای بازی با شاختار دونتسک به اوکراین بروند. فونسکا در این مورد افزود:

معمولا بازی های معوقه در اولین فرصت برگزار می شود. دلیل تعویق دوباره این بازی را متوجه نمی شوم. آنچه می دانم این است که آماده شدن برای بازی بعدی با یک هفته فرصت قابل مقایسه با کمتر از 3 روز فرصت نیست. ما پنج شنبه در اوکراین بازی داریم و سپس باید یکشنبه با ناپولی بازی کنیم. شاید اگر من هم جای جنارو گتوزو بودم، دوست نداشتم طی یک هفته با میلان، یوونتوس و رم بازی کنم.

اخبار داغ 

جزییات جدید از آخرین اخراج محمد دانشگر از استقلال جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر | یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد