Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت اله شمیرانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وظیفه این کمیته را فراهم کردن تدارکات، نیازها و تامین امکانات  مورد نیاز برگزاری بدون نقص انتخابات عنوان کرد.
وی با استناد به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و مفاد ۷۱ و ۷۲ قانون تشکیلات ، وظایف  و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، ضرورت همکاری حداکثری و تعامل و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه در تامین نیروی انسانی، خودرو و سایر ملزومات پشتیبانی انتخابات را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری چهارباغ گفت: امام راحل درباره انتخابات معتقد بودند "میزان رای ملت است" و رهبر معظم انقلاب نیز همواره برحق الناس بودن آرای انتخابات تاکید دارند.
شمیرانی ادامه داد: این اظهارات ارزشمند بیانگر نقش مهم و سرنوشت ساز اقشار مردم‌ در تصمیم گیری های مهم کشور است.
وی با بیان این مطلب که مردم شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی همواره در عرصه های مختلف سیاسی حامی نظام بوده اند افزود: باحضور پرشور مردم در انتخابات ، بار دیگر به استکبار جهانی ثابت خواهیم کرد که هرگز اسیر جوسازی های تفرقه انداز دشمنان نخواهیم شد. 
وی  تصریح کرد: باید دستگاه های ذیربط با فراهم کردن امکانات لازم‌ وارد صحنه شوند و بستر را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم کنند تا در انتخابات ۱۴۰۰ علاوه بر مشارکت‌ مردمی در پویایی جامعه ، جایگاه کشور در عرصه بین الملل ارتقا یابد.
سرپرست فرمانداری چهار باغ قدرت چانه زنی و دیپلماسی فعال و پررنگ در عرصه بین المللی را مستلزم حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دانست.
شمیرانی افزود: با حرکت های در خور توجه نهادهای نظارتی و دست اندرکاران برگزای انتخابات، بستر مناسبی برای رقابت جدی و پرشور و هیجان در انتخابات پیش رو فراهم خواهد شد و همه مردم و جریان های سیاسی احساس خوش آیند مشارکت فعال در سرنوشت کشور را تجربه  خواهند کرد.
وی گفت: بررسی های انجام شده درمناطق شهری و روستایی چهار باغ حاکی از آن است که مدتی است اکثر مردم این خطه خبرها و گزارش های خبری رسانه ها در خصوص کاندیداهای احتمالی را پیگیری می کنند و در محافل عموی در مورد نامزدهای احتمالی به بحث و تبادل نظر می پردازند.
شمیرانی ادامه داد: باثبت نام و مشخص شدن اسامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و  شورای  اسلامی شهر و روستا اعلامنتایج ارزیابی توسط هسأت نظارت بررسی و معرفی کاندیدا های واجد صلاحیت، شاهد پررنگ شدن شور و شوق انتخاباتی  خواهیم بود.
سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج اخبار کنکور انتخابات ریاست انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

رمضانی در همایش عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات در استان البرز گفت: تعداد حوزه‌ها در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و نیز بخش پلنگ آباد، مشکین دشت و آسارا تا کنون بر اساس آنچه که هیأت‌های اجرایی و نظارت بنا بر تشخیص تعیین کرده‌اند ۸۷۶ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تصویب و تعیین شده است که ۶۶۹ شعبه متعلق به کرج و ۱۵۹ فردیس و هشت شعبه اشتهارد است.
 
او با بیان اینکه در این مرحله هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را کسب کنند و همچنان آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی هم آماده برگزاری انتخابات با شور و نشاط هستند.
 
رمضانی گفت: مدت مجاز تبلیغات هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت است و نامزد‌های انتخاباتی تبلیغات خود را در این یک هفته انجام دهند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رییس حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه کرج رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند. افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند. مدارکی که برای اخذ رأی نیاز است کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه است.
 
او گفت: برگزاری محله محور انتخابات در ۱۴ حوزه در دور اول باعث شد تا کمترین مشکل و نقص را در روز انتخابات داشته باشیم و با تلاش‌های صورت گرفته برخی نواقص به ویژه در راه اندازی شعب و آماده سازی دستگاه‌های احراز هویت برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است