Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانچسکو توتی، پرتاب آب دهان روی صورت کریستین پولسن و لگد زدن به ماریو بالوتلی را بدترین کارهای دوران حرفه ای خود عنوان کرد و از رقم خوردن این دو صحنه کاملا پشیمان است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلا سرا گفت:

باید واقع گرا بود؛ زمان بازنشستگی من فرا رسیده بود اما دوست داشتم زمان دیگری از فوتبال خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من را مجبور به بازنشستگی کردند. می توانستیم با اسپالتی و باشگاه به راه حلی بهتری برسیم. فقط دوست داشتم خودم زمان مناسب را انتخاب کنم. فرصت تصمیم گیری از من گرفته شد. این چیزها مربوط به گذشته است. وقتی بازنشسته شدم و اسپالتی از رم رفت، ماجرا به پایان رسید. شاید هر دو اشتباه کرده باشیم؛ شاید هم باشگاه اشتباه کرده باشد. هرچه بود، مربوط به گذشته است. کاپیتان رم بودم؛ به عنوان یک فوتبالیست، بسیاری عاشق من بودند و بسیاری از من تنفر داشتند.

حالا هواداران با رفتار خود باعث می شوند تا حس کنم افسانه هستم. در هر نقطه از ایتالیا یا اروپا که می روم، عشق و محبت واقعی آنها را حس می کنم. اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتم. هنوز گاهی اوقات تصاویر شب خداحافظی خود از فوتبال را تماشا می کنم. هر بار به خودم می گویم قبل از رسیدن فیلم به بخش خواندن نامه، کانال تلویزیون را عوض کن اما همیشه تا انتهای فیلم را می بینم.

رم تقریبا مثل خانه من بود. بیشتر ساعات روز را در تریگوریا بودم. در آنجا بزرگ شدم و می دانم در آنجا هم خواهم مرد. ترک تریگوریا بسیار سخت بود اما این تصمیم را باید می گرفتم. متاسفانه راه من و رم از یکدیگر جدا شد اما حالا کار جدیدی را آغاز کرده ام. خواهیم دید که در آینده چه می شود.

از دو اتفاق دوران حرفه ای خود پشیمان هستم. انداختن آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی. بدترین کارهایی بود که می توانستم انجام بدهم و هنوز نمی دانم چرا این کارها را انجام دادم.

اخبار داغ 

جزییات جدید از آخرین اخراج محمد دانشگر از استقلال جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر | یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، کروکودیل ، میمون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است