Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: با توجه به ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مراقبت و نمونه‌گیری از مسافران خارجی ورودی به این فروگاه از امروز به صورت ویژه‌تر دنبال می‌شود.

او افزود: طبق این دستورالعمل، از مسافران ورودی از سایر کشور‌ها نیز که در غربالگری مشکوک شناخته شوند، تست پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. آر گرفته می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تمامی مسافران خارجی هنگام ورود به فرودگاه و پیش از گیت گذرنامه، ملزم به ارائه جواب منفی تست مولکولی پی. سی. آر هستند و باید مورد تب سنجی و غربالگری نیز قرار گیرند.

بیشتربخوانید

به مشهد سفر نکنید

امانی بیان کرد: طبق این دستورالعمل کشور‌های انگلستان، آفریقای جنوبی، آرژانتین، آنگولا، برزیل، کلمبیا، پرو، گینه و تمامی کشور‌های قاره اروپا از جمله کشور‌های پرخطر هستند و عراق نیز در لیست کشور‌های با شرایط ویژه و پرخطر قرار دارد.

او با تاکید بر اجتناب از سفر‌های غیرضروری در ایام نوروز به دلیل شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: این فرودگاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و مسافران نیز باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی ویروس کرونا مسافران خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»