Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۲۹ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر جمعه تا ظهر شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۲۵ هزار و ۸۶۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، ۹۹ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و  از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۱۸ هزار و ۶۳۹  نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام شامگاه شنبه این کمیته، با ترخیص ۵ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۷ هزار و ۷۷۵ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز ابراز داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۱۶۰ مورد مثبت ویروس کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شد.

نوید دانایی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۲ الی ۲۳ اسفند ۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شد و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع این ویروس تاکنون به چهار هزار و ۷۱۴ نفر رسیده است و ١٣ هزار و ۴۴۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه نیز به سه هزار و  ۹۸۵ نفر رسید.

شهرستان‌های آرادان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر، دامغان و سمنان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هستند.

طبق آخرین گزارش ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان،  شهرستان‌های میامی ، آرادان و سرخه دارای رنگ بندی آبی و شهرستانهای سمنان ، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت زرد و شهرستان های شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور گفت: با فوت ۷۳ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۱۴۲ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۳ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هفت هزار و ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۴۸۵ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۳۹ هزار و ۳۶۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا استان سمنان علوم پزشکی شناسایی شد نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما

 غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط و شروط عجیب بنزما برای بازگشت به الاتحاد مصدومیت دوباره کریم بنزما

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی