Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از النشره؛ «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به صورت تلفنی با «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و به ویژه تحولات یمن بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، گوترش و البوسعیدی در جریان تماس تلفنی مذکور ضمن تأکید بر ضرورت پایان جنگ یمن، بر لزوم تحقق راهکار سیاسی برای برون رفت از بحران این کشور تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال، دبیرکل سازمان ملل باز هم حاضر نشد تجاوزگری عربستان سعودی علیه یمنی‌ها را محکوم کند.

در همین ارتباط، وزارت خارجه عمان نیز با صدور بیانیه‌ای در رابطه با دیدار گوترش با البوسعیدی اعلام کرد: وزیر خارجه عمان تأکید کرد که مسقط به تلاش‌های خود برای پایان جنگ یمن ادامه می‌دهد.

این تماس تلفنی پس از آن انجام شد که آمریکایی‌ها مدعی شدند طرحی را به منظور برقراری آتش بس در یمن ارائه کرده اند. این درحالی است که مقامات دولت نجات ملی یمن اعلام کردند طرح واشنگتن همان طرح ریاض است و آمریکا با چنین طرحی، حمایت خود از متجاوزان را ثابت نمود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090894 برچسب‌ها آنتونیو گوترش سازمان ملل متحد عمان یمن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آنتونیو گوترش سازمان ملل متحد عمان یمن خارجه عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان