Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:43:08 GMT

۱۲ نماد نوروزی در شهر بیرجند رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۴۷۹۳

۱۲ نماد نوروزی در شهر بیرجند رونمایی می‌شود

امیر ابراهیم‌زاده روز شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: هدیه شهرداری بیرجند برای نوروز ۱۴۰۰ ساخت نشان‌های نوروزی است که در آستانه نوروز رونمایی می‌شود.

وی افزود: طرح استقبال از بهار هر سال همزمان با اسفند ماه در مناطق شهری بیرجند اجرا می‌شود تا نوروزی متفاوت‌تر با شاخص‌های جدید برای شهروندان رقم بخورد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: مردم همیشه از نمادها استقبال ویژه‌ای داشته‌اند و این استقبال را می‌توان به خوبی در زمان عکس یادگاری گرفتن در کنار نمادها شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت نورپردازی و گل‌کاری شهر در آستانه سال نو افزود: گل‌کاری میادین آغاز شده است و گل‌کاری و گل‌آرایی سطح شهر چشمگیرتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در شهروندان می‌شود گفت: به همین منظور در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی اقدامات متعددی در برنامه‌ریزی‌های این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار لحاظ شده است.

وی اظهار داشت: جشنواره المان‌ها و یادمان‌های شهری، نورپردازی مناطق مختلف سطح شهر، کاشت درختچه‌ها و کاشت گل‌های فصلی در میادین و بلوارهای شهر در دستور کار است و میدان شهید سلیمانی که میدان ورودی شهر است نیز بهسازی و زیباسازی می‌شود.

وی از نورپردازی‌های نوروزی خبر داد و گفت: در آغاز سال نو میدان دکتر حسابی مهرشهر، پل موسی بن جعفر (ع) واقع در طرح فرزان و بلوار طبیعت (مسیر بند دره)  نورپردازی می‌شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند بیان کرد: کاشت ۸ هزار پیاز لاله در فصل مناسب، کاشت ۱۴۰ هزار بوته گل فصلی در میادین، آیلندها و لچکی‌ها مانند شب بو، میمون و همیشه بهار در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۵ هزار درختچه زینتی و بوته‌های گل دائمی شامل سرو طلایی، سرو کامیس، توت مجنون، رز، شمشاد، زرشک زینتی و شمعدانی کاشته می‌شود و کاشت ۱۰ هزار گونه‌های پوششی مثل ناز فرانسوی، ناز عقربی، فرانکینیا نیز در میادین، معابر و بلوارهای اصلی و فرعی شهر در دستور کار  است تا از لحاظ بصری در احیای فضای شهری و استقبال از بهار فضای سبز مطلوبی را پدید آورند.

ابراهیم‌زاده افزود: فاز یک میدان آیت‌ الله عبادی در حال انجام است و بهسازی میدان شهید سلیمانی ورودی شهر از سمت مشهد در دستور کار است و میدان سپاه سفیر امید و سپیده در برنامه سال آینده شهرداری دیده شده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند اخبار کنکور شهرداری بیرجند دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که صبح پنج شنبه به مناسبت نکوداشت سالروز گرامیداشت مقام شامخ معلم در در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد از تالیفات ۲ تن از نویسندگان و فرهیختگان شهر تجلیل و آثار رونمایی شد

علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان، معلمین شهر و مدیران مدارس، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، بخشدار سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، امام جمعه وحدتیه، شهردار، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری و.... حضور داشتند.

آئین تجلیل و تقدیر از مقام شامخ فرهنگی متعهد دکتر حاج سید عادل موسوی و رونمایی از تألیف و کتاب ارزنده ایشان به نام مخاطبین قرآن. آئین تجلیل و قدردانی از مقام ارزنده معلم و فرهنگی استاد محمد ابراهیم فروزان و رونمایی از تالیفات و کتاب‌های ارزشمند وی «گامی در وادی معرفت و خانواده روانشاد کاقلی».

در پایان این مراسم فرهنگی و پس از ایراد سخنان مسئولان، نویسندگان و حاضران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به این نویسندگان از آنان تقدیر و سپاسگزاری شد.

کد خبر 6094917

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند