Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:52:19 GMT

رقابت برادران عالمیان برای رسیدن به توکیو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۴۷۹۴

رقابت برادران عالمیان برای رسیدن به توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های انتخابی جهانی المپیک از فردا به مدت چهار روز در دوحه قطر آغاز می شود و نمایندگان کشورمان در جدالی سخت به مصاف بازیکنان قاره های مختلف می‌روند.

در بخش آقایان که ۴ بازیکن به رقابت های المپیک توکیو راه پیدا می کنند ، فردا یکشنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در جدول شماره ۲ ، نیما عالمیان به مصاف انخابات از مغولستان می رود و در صورت پیروزی ساعت ۱۶ با جاکوب دیجاس از لهستان مسابقه می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان که در دور اول استراحت دارد ، در دور دوم ساعت ۱۶:۴۵ با برنده دیدار بلژیک و قطر مسابقه خواهد داد.

در بخش زنان اما ۵ بازیکن از این رقابت ها به المپیک ژاپن راه پیدا می کنند. طبق برنامه اعلام شده درجدول شماره ۳ شیما صفایی ملی پوشان کشورمان فردا ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۳:۴۵ به مصاف سارا دی نیوتی از لوگزامبورگ می رود و در جدول شماره ۴ ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان ساعت ۱۴:۳۰ با سیبل الینکایا از ترکیه دیدار خواهد کرد.

جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش سرمربیان تیم های ملی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و دکتر محسن پروازی روانشناس تیم های ملی به ملی پوشان کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک کمک می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس روی میز نوشاد عالمیان نیما عالمیان المپیک انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است