Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سلمان حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این زمینه برخورد پلیس جدی و بدون هیچ مماشاتی خواهد بود افزود: با موتورسیکلت سوارانی که به صورت جمعی و شبانه در خیابان‌های این شهرستان برای مردم در ایام شب مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد خواهد کرد.

وی بر لزوم برخورد جدی پلیس با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی ادامه داد: برقراری نظم و تامین امنیت از وظایف ذاتی پلیس بوده و هر کسی بخواهد به هر عنوان امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ حیدری با بیان اینکه برقراری امنیت در جامعه از وظایف مهم نیروی انتظامی است، اضافه کرد: اخیرا مطالبی مبنی بر اظهار گلایه شهروندان از انجام حرکات و رفتارهای خارج از عرف و هنجارشکن برخی موتورسیکلت سواران در شبکه های اجتماعی این شهرستان درج شده که این امر مورد شکایت مردم در برخی نقاط این شهر شده است.

 وی گفت: پلیس در جهت ارج نهادن به خواسته های قانونی و بحق شهروندان با افراد و راکبین متخلف به صورت جدی و در چهارچوب قانون برخورد می کند.

سرهنگ حیدری افزود: در همین راستا امسال چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین که بدون مجوز لازم در شهر تردد داشته‌ و با ایجاد سر و صدای فراوان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده بود، توقیف شدند.

وی اشاره به نزدیک بودن چهارشنبه آخرسال نیز گفت: برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال به‌ صورت جدی در دستور کار پلیس بوده و با افرادی که در صدد برهم زدن امنیت و شادی مردم باشند به طور جدی و در چهارچوب قانون رفتار می شود.

بوکان یکی از شهرهای پرجمعیت جنوب آذربایجان‌غربی است.  

برچسب‌ها آذربایجان غربی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوکان امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوکان امنیت انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد