Web Analytics Made Easy - Statcounter

هندرسون دو فصل به طور قرضی برای شفیلد یونایتد بازی کرد و علاوه بر صعود به لیگ برتر همراه آن ها، در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ در رده نهم جدول قرار گرفت. 

دین هندرسون منتظر است تا شفیلد یونایتد از مجسمه کریس وایلدر رونمایی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، شفیلد یونایتد هم اکنون ۱۲ امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارد و همین زمزمه های برکناری سرمربی تیم را استارت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندرسون در واکنش به این اخبار در اینستاگرامش نوشت: 

بابت تمامی زحماتی که برای من کشیدی ممنون هستم! هرگز ارزش کاری که در شفیلد یونایتد انجام دادی را دست کم نگیر! نمی توانم برای دیدن مجسمه ات در لین منتظر بمانم! نه تنها سرمربی خیلی خوبی بودی، انسان خیلی خوبی هم هستی. برایت بهترین ها را در آینده آرزو می کنم.

گفتنی است زمانی که وایلدر در سال ۲۰۱۶ هدایت شفیلد یونایتد را بر عهده گرفت، این تیم در لیگ یک انگلیس (سطح سوم فوتبال این کشور) حضور داشت ولی او با بودجه ای ناچیز و قهرمانی های پیاپی تیمش را به لیگ برتر رساند. انتظار می رود خبر اخراج این مربی در همین هفته رسما اعلام شود. 

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند؛ گذشته به موزه ها تعلق دارد فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شفیلد یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم منچستریونایتد در مصاف با برنلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

آنتونی در دقیقه ۷۹ شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

منچستریونایتد با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جای دارد. برنلی هم با ۲۴ امتیاز نوزدهم است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، نیوکاسل ۵-۱ شفیلد یونایتد را شکست داد و شفیلد سقوطش قطعی شد. فولام و کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ولورهمپتون دو بر یک از سد لوتون تاون گذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ