Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:مجموعه ورزشی شهرستان رومشکان هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید می‌رود تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

حشمت‌اله امان‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این اداره کل در راستای توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان‌ چگنی اقدام به احداث دو باب زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در روستاهای شوراب محمودوند و شاهیوند کرده که سال گذشته این دو پروژه به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز استخر شنای شهرستان چگنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حال احداث است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با پیگیری‌هایی انجام شده زمینی به وسعت ۴۵ هزار مترمربع در نزدیکی شهر سراب دوره برای ایجاد مجموعه ورزشی اختصاص یافته است و مجوز ماه ۲۳ آن اخذ شده و دارای ردیف اعتباری است.

امان‌الهی افزود: سال آینده عملیات اجرای مجموعه ورزشی سراب دوره چگنی آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شهرستان رومشکان نیز دو سالن فعال داریم و یک پروژه مجمع ورزشی شهدای رشنو  که شامل یک باب زمین فوتبال چمن مصنوعی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و یک باب سالن چند منظوره بوده که با طراحی بسیار زیبایی که در حال احداث است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: مجموعه ورزشی شهرستان رومشکان هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید می‌رود تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش و جوانان لرستان مجموعه ورزشی شهدا شهرستان رومشکان بهره برداری پیشرفت فیزیکی مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد