Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک از عملکرد تیمش در بازی مقابل وردربرمن رضایت دارد.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل وردربرمن در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، هانسی فلیک در این کنفرانس خبری در مورد تغییر کفش های لواندوفسکی از پوما به نایک در بین دو نیمه، گفت:

در تمرینات او گاهی پوما می پوشد و گاهی نایک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در بین دو نیمه او فکر کرده است که باید باز هم این تعویض را انجام دهد. این تصمیم اوست. من وقتی متوجه این اتفاق شدم که در نیمه دوم دیدم که او دیگر کفش زرد به پا ندارد.

ما آن چه را که در نظر داشتیم انجام دادیم تا موقعیت خوبی در زمین داشته باشیم و حریف را تحت فشار بگذاریم. این یک پیروزی مطمئن و بیش از حد شایستگی ما بود. من به خصوص از این خوشحالم که با یک ضربه کرنر به برتری رسیدیم. از تیم متشکرم و تلاش تیم را تحسین می کنم. البته که گلی که دریافت کردیم مرا آزار داد اما 4 نفر خط دفاعی ما و تیم در کل سازمان دفاعی تیم، عالی عمل کردند و به سختی به حریف اجازه دادند که فرصتی ایجاد کند. از نتیجه بسیار راضی هستم.

سرمربیگری تیم ملی آلمان؟

من تا سال 2023 قرارداد دارم. جز این حرفی ندارم که بگویم. من هر حرفی که در این مورد داشتم را در کنفرانس خبری دیروز گفتم. ارتباط با بیرهوف؟ الیور و من دوست هستیم. همیشه با هم تبادل نظر می کنیم اما او همه چیز را در این مورد گفت.

همچنین بخوانید:

وردربرمن 1-3 بایرن مونیخ؛ لذت برد پرگل با گل دقیقه آخری حریف، کم شد

روبرت لواندوفسکی، دومین گلزن برتر تاریخ بوندسلیگا

مانوئل نویر رکورددار بیشترین پیروزی یک بازیکن مقابل یک تیم در تاریخ بوندسلیگا

 

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند؛ گذشته به موزه ها تعلق دارد فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!