Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:31:31 GMT

مشکل قطعی برق ۹۳ روستای کوهستانی گلستان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۵۴۳۲

مشکل قطعی برق ۹۳ روستای کوهستانی گلستان برطرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر نصیری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بارش برف و باران در گلستان سبب خاموشی ۹۴ روستای گلستان شد.

وی افزود: همزمان با وقوع خاموشی پس از بارش سنگین برف در استان، تیم‌های عملیاتی امورهای مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، گالیکش، کلاله، علی آباد کتول و کردکوی در نهایت سرعت و دقت، پس از عیب‌یابی به رفع خاموشی برق در روستاها تحت حوزه استحفاظی خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در همان لحظات اولیه این خاموشی ها برطرف و تنها برق یک روستا که امکان تردد به دلیل شدت بارش برف ممکن نبود، قطع است که پرسنل عملیاتی در حال رفع خاموشی هستند و مشکل بزودی برطرف می شود.

نصیری اظهارکرد: با توجه به اعلام هواشناسی و ورود سامانه سرد و بارش همراه با کولاک و ریزش برف، نیروهای شرکت توزیع برق گلستان در آماده باش بودند.

کد خبر 5168852

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی اکبر نصیری برق گرفتگی قطعی برق برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز بارش برف عکس استانها شیوع کرونا اردبیل برف و کولاک جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان