Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس حالا دومین بازیکن تاریخ لالیگا با بیشترین تعداد پیروزی است.

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید بعد از مدتی مصدومیت در دیدار مقابل الچه به میادین برگشت و در جریان پیروزی 2-1 تیمش '62 دقیقه بازی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، با کسب این پیروزی، تعداد برد های کاپیتان 34 ساله رئال مادرید در لالیگا به 334 رسید (19 برد با سویا و 315 برد همراه با رئال مادرید) و به این ترتیب با رکورد ایکر کاسیاس برابری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها لیونل مسی با کسب 377 پیروزی بالاتر از سرخیو راموس قرار دارد. کاپیتان رئال مادرید 508 بازی در لالیگا انجام داده (39 بازی همراه با سویا)، که در این بازی ها 74 گل هم به ثمر رسانده است. راموس پنج قهرمانی لالیگا را هم در کارنامه دارد (2006/07، 2007/08، 2011/12، 2016/17 و 2019/20).

 

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند؛ گذشته به موزه ها تعلق دارد فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم