Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل فردوسی‌پور و علی رویین‌تن، به عنوان داوران جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا با هماهنگی این جشنواره جهانی از سوی جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، به گفته دبیر این جشنواره عادل فردوسی‌پور، چهره سرشناس حوزه رسانه ورزشی و علی رویین‌تن، رئیس هیات داوران جشنواره فیلم های ورزشی ایران به عنوان داوران جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی علوی افزود: همچنین فرانکو اسکانی، عضو کمیسیون "فرهنگ و میراث المپیک" کمیته بین المللی المپیک و رئیس جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا در پیامی را به مناسبت برگزاری دوره دوازدهم جشنواره فیلم ورزشی ایران ارسال کرده است.

در پیام اسکانی آمده است: «مفتخرم که به نمایندگی از 123 کشور عضو فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی FICTS (به رسمیت شناخته شده از سوی کمیته بین المللی المپیک که من عضو کمیسیون فرهنگ و میراث المپیک آن هستم) برای شما در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی تهران (جشنواره گردآورنده فیلمهای ورزشی ایرانی که هر ساله در جشنواره نهایی میلان شرکت می کنند) پیام می فرستم.

متأسفانه، علی رغم خواست خودم، وضعیت اضطراری و وضعیت بهداشتی ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا در جهان ، مانع من خواهد شد - مانند سالهای گذشته - در تهران با شما همراه باشم. جشنواره بین المللی FICTS تهران، بخشی از "چالش جهانی FICTS" ، به سنتی تبدیل شده است برای انتخاب آثار فیلمسازان ایرانی که در "Sport Movies & TV 2021" رقابت خواهند کرد. رقابت نهایی از 26 تا 30 نوامبر (به صورت حضوری) در میلان (شهرالمپیک بازیهای زمستانی 2026) برگزار خواهد شد که در آنجا مسئولان، برگزارکنندگان جشنواره، کارگردانان و تهیه کنندگان و تعدادی فعالان سینمای ایران شرکت خواهند کرد. در ماه نوامبر در میلان منتظر شما خواهم بود.

فدراسیون از طریق بیست جشنواره جهانی مربوط به سینما ، تلویزیون و فرهنگ ورزشی که "چالش FICTS جهانی" نام دارد کیفیت فیلم های ورزشی و همچنین همکاری آنهایی که که خلاقانه در پخش تلویزیونی ورزشی و سینما فعالیت می کنند را ارتقا می دهد. مانند آنچه در تهران اتفاق می افتد و به صورت کاملاً متمایزی در ارتباط است با شعار"FICTS، فرهنگ از طریق ورزش است".

تشکر ویژه و صمیمانه من ، برای تعهد منظم و مداوم و قوی و همچنین پشتیبانی ازجشنواره ، تقدیم به سازمان سینمایی ایران ، به وزارت ورزش و جوانان ، به شبکه ورزش صدا و سیما و به همه سازمان دهندگان با استعداد به رهبری دکترعلوی عضو کمیسیون جوانان ، آموزش و فرهنگ FICTS و به دکتر سید امیر حسینی عضو کمیسیون جشنواره بین المللی FICTS که برای موفقیت جشنواره در تهران تلاش می کنند وهمچنین برای فداکاری و حمایت مداوم ایشان در ارتقا ورزش و فرهنگ المپیک در ایران. وظیفه خود می دانم یادی کنم از آقای علی انصاریان، چهره شناخته شده دنیای ورزش و سینمای ایران که در فوریه گذشته درگذشت و من شخصاً او را در "Sport Movies & TV" همراه با هیئت ایرانی در میلان ملاقات کردم.

ورزش ، فرهنگ و روح المپیک همیشه با شما پیروز خواهد بود.»

لینک کوتاه: asriran.com/003FeS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان جشنواره بین المللی ورزشی ایران عضو کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال