Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور شنبه شب در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان در اهواز با بیان اینکه طرح شهید قاسم سلیمانی از هفته بسیج در استان خوزستان آغاز شد که برکات بسیار خوبی در پی داشت افزود: کادر بهداشت و درمان خوزستان نیز تمام قد در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند که جا دارد از آنها تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته های اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت استان خوزستان به لحاظ شیوع کرونا قرمز شد به همین دلیل مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با محوریت تشدید بیماریابی از امروز در این استان آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: از چهار هزار و ۴۰۰ تیمی که در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت می کنند ۲ هزار و ۲۳۲ تیم کار رهگیری بیماران را بر عهده دارند. همچنین ۲۵ درصد تیم ها کار نظارتی و ۲۵ درصد به کارهای حمایت از بیماران می پردازند.

پیش بینی ۳۷۳ قرارگاه محله ای در طرح شهید قاسم سلیمانی

وی با بیان اینکه ۲۹ قرارگاه رسمی در استان خوزستان پیش بینی شد است افزود:همچنین ۳۷۳ قرارگاه فرعی و محله ای برای پیگیری طرح شهید قاسم سلیمانی پیش‌بینی شده است که امیدواریم ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده، شرایط مناسب تری برای استان رقم بزنیم.
 
سردار شاهوارپور گفت: تیم های فعال در طرح شهید قاسم سلیمانی به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می کنند البته محور کار بهداشت و درمان است و نیروهای بسیجی در کنار آن ها فعالیت می کنند.

وضعیت آبی استان را اعلام نکنید

وی افزود: همکاری مردم در این طرح بسیار مهم است و انتظار داریم به توصیه های کادر بهداشت و درمان توجه شود. امیدواریم در ایام عید شاهد کم رنگ شدن بیماری و امید و نشاط در استان باشیم و زندگی به حالت عادی برگردد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: از ستاد مدیریت کرونا استان درخواست داریم در صورت تغییر رنگ شهرستان های استان به رنگ آبی، این موضوع را اعلام نکنند زیرا باعث می شود مردم و مسئولان مجددا نسبت به موضوع و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی کنند.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور طرح شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟