Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی از تشکیل تمامی هیات های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته همایش معاونان سیاسی استانداران، مدیران کل دفاتر سیاسی استان ها و فرمانداران به شکل ویدئو کنفرانس با وزارت کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این همایش از استان مرکزی به عنوان اولین استانی که تمامی ۳۵ هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ را تشکیل داده است تجلیل شد، افزود: هیات های اجرایی در استان مرکزی به صورت کامل قبل از باقی استان ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی افزود: تحقق این امر حاصل تعامل سه وجهی و سازنده ستاد انتخابات استان، هیات نظارت شورای نگهبان و هیات نظارت شوراها بوده است.

وی گفت: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا، معتمدینهیات های اجرایی سه انتخابات پیش رو با هم انتخابات شد.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کشور و استان مرکزی، افزود: از بیستم تا پایان وقت ۲۳ اسفندماه ۱۹۰ نفر در استان مرکزی ثبت نام کرده اند که ثبت نام ۱۵۴ نفر نهایی شده و ۳۶ ثبت نام در مرحله بررسی است که از این تعداد ۲۵ نفر خانم و ۱۶۵ نفر آقا بوده اند.

اکرمی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ ثبت نام حضوری و ۸۸ ثبت نام غیرحضوری بوده است، اضافه کرد: تاکنون ۶ نفر در شهرستان آشتیان، ۵۸ نفر در اراک، ۵ نفر در تفرش، ۳۰ نفر در خمین، ۱۲ نفر در خنداب، ۵ نفر در دلیجان، ۱۲ نفر در زرندیه، ۳۰ نفر در ساوه، ۲۴ نفر در شازند، ۶ نفر در فراهان، ۵ نفر در کمیجان و ۸ نفر در محلات ثبت نام داشته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 1400 استان مرکزی هیات های اجرایی استان مرکزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند