Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@08:29:53 GMT

چرا قند پهلو وارد کرونا شد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۶۶۴۳

چرا قند پهلو وارد کرونا شد؟ + عکس

تهیه‌کننده فصل نهم "قند پهلو" که از اول فرودین‌ماه ۱۴۰۰ روی آنتن می‌رود به انتخاب رویکرد و محوریت موضوعِ این فصل را به سوژه کرونا اشاره کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با مناسبت عید مبعث، مسابقه "قند پهلو" نیز پس از مدتی دوری از آنتن، برای پخش در ویژه برنامه‌های نوروزی سیما، مقابل دوربین تولید رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تعبیر تهیه‌کننده این رویکرد ویژه این فصل، به کرونا اختصاص دارد و شعرها هم با همین محور سروده می‌شود.

 ** پزشک متخصص داور سوم "قند پهلو" 

امیر قمیشی همچنین تأکید کرد که در این دوره به جای دو داور، سه داور داریم که داور سوم پزشک متخصصی است که از نظر پروتکل‌های مرتبط با کرونا، آثار را بررسی می‌کند. او همچنین در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به شعار قند پهلوی نهم اشاره کرد و گفت: "کرونا با کسی شوخی ندارد".

** ورود "قند پهلو" به کرونا

قمیشی درباره ورود این فصل از برنامه به سوژه کرونا، تصریح کرد:  دلیل اصلی انتخاب رویکرد و محوریت موضوعی قند پهلوی نوروز 1400 با سوژه کرونا یادآوری این نکته مهم است که با وجود تلاش یک ساله و ایثار شبانه‌روزی کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت که مسبب به حداقل رسیدن وضعیت قرمز کرونایی در کشور است.

وی افزود: همان‌گونه که بارها مقامات رسمی سیستم بهداشت و درمان کشور و ستاد ملی کرونا اعلام کردند این وضعیت پایدار نیست و کوچکترین مماشات و یا شوخی با این ویروس منحوس در ایام نوروز از سوی شهروندان می‌تواند کشور را مجدد با وضعیت بحران مواجه کند 

** ضرورتِ آگاه‌سازی مخاطب با اپیدمی کرونا

تهیه‌کننده "قند پهلو" خاطرنشان کرد:  بی‌تردید آگاه‌سازی و تبیین  آموزه‌های مواجهه با اپیدمی کرونا ضرورتی است که علاوه بر آگاه‌سازی مخاطب با خطرات و پیامدهای فردی و اجتماعی عدم رعایت پروتکل‌های اعلام شده با زبانی جدّی، گاهی توأم با عتاب یا از طریق قالب‌های مرسومی چون گزارش‌های خبری و... اینک با طولانی شدن زمان اپیدمی و یک‌نواختی پیام‌های رسانه‌ای، قالب‌های نوین دیگری چون تجربه‌های موفق رسانه‌های دیداری و شنیداری در برخی  کشورها از طریق کمدی و طنز دارد.

** کرونا شوخی‌بردار نیست

وی تأکید کرد: ذکر این نکته مهم که کرونا شوخی‌بردار نیست، گاهی آنقدر جدّی است که باید از ابزاری چون طنز و کمدی که جدی‌ترین نقطه مواجهه تراژدی با تفکر است در قالب پیام‌های جذاب هدفمند،  مطبوع  و اثرگذار اما هشداردهنده که ویژگی اصلی  طنز  و فکاهه است با آن مواجه شد.

** شروعِ پخش "قند پهلو" از اول فروردین 1400

قمیشی در پایان درباره زمان پخش برنامه و رایزنی برای تکرار در شبکه دیگری علاوه بر شبکه آموزش، گفت: سری جدید "قند پهلو" ان‌شاءالله از اول فروردین‌ماه ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت و تا 13 فروردین‌ماه در قالب 13 برنامه پخش خواهد شد. البته در حال رایزنی هستیم که یکی از شبکه‌های دیگر با زمانی مناسب این برنامه را روی آنتن ببرد. چرا که این برنامه علاقه‌مندان خودش را دارد و احساس کردیم نیاز است پخش آن به صورت فراگیر و گسترده اتفاق بیفتد. 

مواد لازم اسموتی خوشمزه شبکه تماشا چند؟/ لاکچری‌بازی‌های بدمزه تلویزیون تا کِی؟لباس‌های عجیب و متفاوت «کلبه عموپورنگ»!/ سریالی که در شبکه دو نوروزی می‌شودمعاون سیما: تغییر برخی از مدیران شبکه‌ها اجتناب‌ناپذیر است/ پایتخت 7 با کیفیت و محتوای خوب ساخته می‌شود/ سریال "سلمان" 1405 روی آنتن استفصل دوم سریال "سرنخ" ساخته می‌شود/ جزئیات از زبانِ بهزاد خداویسی افسر تجسس داستان

انتهای پیام/

برنامه قندپهلوبرنامه قندپهلوبرنامه قندپهلوبرنامه قندپهلوقندپهلوقندپهلوقند پهلو قندپهلوقندپهلو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا عید نوروز شبکه آموزش رسانه ملی تلویزیون ویروس کرونا عید نوروز شبکه آموزش رسانه ملی تلویزیون قند پهلو روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • «هفت» نیامده رفت!
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد