Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رجایی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در چهار روز گذشته، درمجموع کل استان، ۱۳۲ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، برای ثبت‌نام اقدام کردند از تعداد مذکور، ثبت‌نام ۹۷ نفر تائید نهایی شده است.

وی گفت: از بین ثبت‌نام‌شدگان نهایی ۹۰ نفر مرد و ۷ نفر را زن تشکیل می‌دهند که سطح تحصیلات این افراد، دیپلم 5 نفر، فوق‌دیپلم ۹ نفر، لیسانس ۵۴ نفر، فوق‌لیسانس ۲۴ نفر، حوزوی دو نفر و اشخاصی که دارای سابقه نمایندگی ۲۶ نفر و ۷۱ نفر دیگر فاقد سابقه نمایندگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی افزود: در شهرستان بجنورد ۳۰ نفر، شیروان ۱۴ نفر، اسفراین ۱۴ نفر، مانه و سملقان ۲۱ نفر، رازوجرگلان ۵ نفر، فاروج ۵ نفر، جاجرم ۵ نفر و گرمه ۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی انتخابات بجنورد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه