Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه زارع زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی جزو اهداف عملیات گلکاری پارک‌ها و میادین شهر مهریز است .

وی ادامه داد: این عملیات همه ساله متناسب با شرایط آب و هوایی با همکاری مردم در بوستان‌ها، میادین انجام می‌شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مهریز ابراز امیدواری کرد با انجام عملیات گلکاری پارک‌های شهر بتوان شادابی و طراوت لازم را در آستانه سال نو ایجاد کرده و موجب رضایت‌مندی عموم شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کرد.

زارع زاده با بیان اینکه این عمل بر حسب ضرورت ادامه دارد بیان کرد: ۱۰۰ میلیون تومان برای زیباسازی شهر در استقبال از نوروز هزینه شده که این بودجه از محل درآمد شهرداری اختصاص یافت .

همچنین به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری روز ۱۵ اسفندماه جاری مردم و مسوولان مهریز به یاد تمامی شهدای شهرستان ۳۱۳ نهال غرس کردند.

 این مراسم در بلوار شهیدان ظهوری و برخی از میادین و بوستان‌های محلات مختلف در شهر و بخش مرکزی  با همکاری شهرداری و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

همچنین جمعی از دوستداران طبیعت در قالب پویشی با حضور در برخی تفرجگاه‌ها به خصوص پارک کوثر، کوهریگ و غربالبیز نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری زباله های موجود اقدام کردند.

در جریان این پویش که با حضور جمعی از مردم و مسوولان و توسط تشکل‌های زیست محیطی برگزار شد بیش از یک تن زباله جمع‌آوری و معدوم شد و این طرح تا پایان ماه‌جاری ادامه دارد .

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ هزار نفر در حوزه شهری زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز شورای شهر یزد پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر یزد مهریز شورای شهر یزد پارک شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران ، وزیر بهداشت به منطقه ۱۸ تهران رفت تا گرهی ازمشکلات مردم این منطقه پایتخت باز کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر