Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:28:44 GMT

آماده باش 100 آتش نشان سنندجی در چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۱۹۵

آماده باش 100 آتش نشان سنندجی در چهارشنبه آخر سال

ایسنا/کردستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش 100 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان سنندجی در ایستگاه ‌های 8 گانه سطح شهر خبر داد و گفت: سه اکیپ آتش نشانی از 15 اسفند ماه در سه نقطه اصلی سطح شهر مستقر شدند.

محمد سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آتش نشانان سنندجی در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تردد و ترافیک شهری به جهت دسترسی به خدمات ایمنی و اطفاء حریق در زمان بروز حوادث احتمالی  تمهیداتی  صورت گرفته است.

محمد سهیل فضل وزیری بیان کرد: متاسفانه در چهارشنبه آخر سال همواره شاهد حوادث ناگواری بودیم که این سازمان تمهیدات لازم جهت امداد رسانی بموقع به شهروندان را صورت داده است.

وی گفت:  100 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان سنندجی در ایستگاه‌های 8 گانه سطح شهر برای مقابله با حوادث احتمالی چهار شنبه آخر سال در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد بحران کشور و استان، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و عید نوروز سه اکیپ از آتش نشانان سنندجی در سه نقطه اصلی از شهر سنندج هم مستقر شدند.

 مهندس فضل وزیری عنوان کرد: این سه اکیپ از نیمه دوم اسفند ماه در میدان آزادی، میدان انقلاب و سه راه حبیبی استقرار یافته اند.

وی از شهروندان در خواست نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از هر گونه تجمع و همچنین  برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خودداری نموده و خانواده با نظارت بر رفتار فرزندان خود در کاهش حوادث چهارشنبه آخرسال همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چهارشنبه آخر سال آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است