Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:10:30 GMT

مسئله «حـداقـل دسـتـمـزد» بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۳۲۳

مسئله «حـداقـل دسـتـمـزد» بررسی می‌شود

انجمن علمی دانشجویی برنامه‌ریزی اجتماعی دانشگاه تهران، نشست «بررسی مسئله حداقل دستمزد» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست با حضور ـ علی دینی ترکمانی، هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، علی خدایی ـ نماینده کارگری در شورای عالی کار،  حسین اکبری ـ فعال کارگری،  علی‌اصغر سعیدی ـ هیئت علمی دانشگاه تهران، پویا علاالدینی ـ هیئت علمی دانشگاه تهران و رضا امیدی ـ هیئت علمی دانشگاه تهران، روز دوشنبه ۲۵اسفند ساعت ۱۷ به صورت مجازی و در فضای اسکایپ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://join.skype.com/bgbOdsqac9kb مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت