Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، بیست و چهارم اسفند، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/12/24؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر؛ 1 فوتی، 19 مصدوم

بامداد شنبه، در جاده چالوس، سقوط بهمن باعث واژگونی اتوبوس تیم شهرداری نوشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اعضای تیم شهرداری نوشهر برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل سایپا و بادران به تهران سفر کرده بودند و در راه بازگشت به نوشهر بودند که سقوط بهمن باعث شد چنین حادثه ای رقم بخورد. اتوبوس این تیم به علت سقوط بهمن، به پایین جاده پرت شد.

19 نفر در این حادثه مصدوم شدند و یک نفر هم فوت کرده است، البته هنوز دقیقا مشخص نیست چه کسی از اعضای تیم شهرداری نوشهر فوت کرده است.

پرسپولیس بهترین باشگاه آسیا در سال 2020 از نگاه فوتی رنکینگز

طبق رده بندی سایت فوتی رنکیگز، تیم پرسپولیس بهترین تیم آسیا در سال 2020 است.

به گزارش طرفداری، سایت footyrankings به ارائه رده بندی باشگاهی در آسیا پرداخت و طبق گزارش این رسانه بعد از جمع بندی نتایج کسب شده از سوی تیم ها در 4 سال گذشته با اتمام سال 2020 بهترین باشگاه این سال را معرفی کرد.

باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین باشگاه فوتبال آسیا در سال 2020 در این رده بندی در جایگاه اول ایستاد.

حرف آخر امین قاسمی نژاد؛ فقط برای استقلال بازی می کنم

امین قاسمی نژاد به مدیران استقلال اعلام کرده قصد دارد در نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند.

به گزارش طرفداری، امین قاسمی نژاد بازیکنی است که بعد از چند فصل خوب در پدیده حالا مورد توجه استقلال و گل گهر قرار گرفته و در این بین این باشگاه مشهدی تصمیم دارد این بازیکن را به تیمی واگذار کند که هزینه بیشتری می کند تا پدیده بیشترین درآمد را از این انتقال داشته باشد.

شنیدیم قاسمی نژاد به مدیران پدیده اعلام کرده فقط برای استقلال به میدان می رود و در غیر این صورت حتی حاضر است تا پایان فصل بیرون بنشیند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا قاسمی نژاد در نهایت پیراهن آبی استقلال را برتن خواهد کرد یا نه.

آرمان رمضانی به استقلال پیوست / رسمی

آرمان رمضانی امروز با قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست.

به گزارش طرفداری، پس از درخواست فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، امروز احمد مددی مدیرعامل استقلال با این مهاجم به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست.

رمضانی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شيراز و ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود دارد.

این خرید از آن جهت عجیب است که رمضانی در نیم فصل اول برای پرسپولیس بازی می کرد و نمایش خوبی در این تیم نداشت.

گفتنی است نام رمضانی در لیست ابتدای فصل فرهاد مجیدی قرار داشت اما وقتی سرمربی استقلال از سمت خود استعفا کرد، این بازیکن ترجیح داد با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

احسان حاج صفی به سپاهان پیوست / رسمی

به گزارش طرفداری، احسان حاج صفی پس از پرداخت حق فسخ به باشگاه تراکتور و جدایی از این تیم، به جمع زردپوشان اصفهانی اضافه شد. حاج صفی امروز با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و توافق با محمدرضا ساکت، با عقد قراردادی به عضویت این تیم در آمد.

مالیات ۵۰۰ هزار دلاری برانکو بلای جان پرسپولیس

پرسپولیس در روزهای ابتدایی سال اینده باید مالیات سنگین مالیاتی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس هنوز با برانکو کار دارد و به نظر می رسد یک پرونده سنگین پیش رو دارد. پرونده برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که بسته شد این گمان می رفت که کار به پایان رسیده اما واقعیت امر این است که باشگاه پرسپولیس باید بدهی مالیاتی 500 هزار دلاری برانکو ایوانکوویچ را که تعهد کرده بود در ایران تسویه کرد، تسویه نکرد و حالا کار به کرواسی کشیده شده است.

مدتی قبل که طرفین در حال مذاکره بودند، باشگاه از برانکو مهلت خواست و حالا این مهلت رو به پایان است و باشگاه پرسپولیس باید در فروردین این مبلغ را پرداخت کند. باید دید باشگاه می تواند در زمان مقرر این بدهی 500 هزار دلاری را پرداخت کند یا نه.

وردربرمن 1-3 بایرن مونیخ؛ لذت برد پرگل با گل دقیقه آخری حریف، کم شد رئال مادرید 2-1 الچه؛ کریم بنزما، قهرمان این روزهای تیم زیدان دورتموند 2-0 هرتابرلین؛ مهاجمان غیرمنتظره به موقع درخشیدند فولام 0-3 منچسترسیتی؛ وزش نسیم قهرمانی در کریون کاتیج ختافه 0-0 اتلتیکو مادرید؛ تداوم روند بی ثبات صدرنشین برنامه بازی های مهم و پخش زنده امروز (24 اسفند)

لیگ برتر انگلیس:
ساوتهمپتون - برایتون / ساعت 15:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
لستر سیتی - شفیلد یونایتد / ساعت 17:30
آرسنال - تاتنهام / ساعت 20 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
منچستر یونایتد - وست هم / ساعت 22:45

لالیگا:
سویا - رئال بتیس / ساعت 23:30

بوندس لیگا:
لایپزیش - فرانکفورت / ساعت 18

سری آ:
پارما - رم / ساعت 17:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
تورینو - اینتر / ساعت 17:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
کالیاری - یوونتوس / ساعت 20:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
میلان - ناپولی / ساعت 23:15 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

لوشمپیونه:
موناکو - لیل / ساعت 19:35
پاری سن ژرمن - نانت / ساعت 23:30

لیگ هلند:
زووله - آژاکس / ساعت 19:15

لیگ پرتغال:
پورتو - پاکوس د فریرا / ساعت 23:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

صبحانه ورزشی 1399/12/24؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 23 اسفند 1399 سامان قدوس فرزانه فصیحی و همسرش

 

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: حالا دو فینال در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در پیش داریم فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید